Wpis z mikrobloga

@JokerBonifacy: A jeśli można spytać, co jest takie "najlepsze w historii" w tym silniku? Czy to, że po prostu jest względnie ok i jak na renault jest "najlepszy w historii" w porównaniu do reszty chłamu co oferuje? Jak to się ma bo nissanów rb, toyot 2jz, bmw m50/m52 czy mercedesów m112/m113. Nie chcę nikomu psuć marzeń ale miałem styczność z francuskimi i to chłam jakich mało.
  • Odpowiedz
@Alpengeist77 ultra pancerny silnik, mało skomplikowany, perfekcyjny do LPG, bez żadnych wad fabrycznych, w miarę mocny w podstawie - 170 koni przy umiarkowanym spalaniu. Mega tanie części nawet OEM - świece, cewki, rozrząd itp
  • Odpowiedz
@xyz_xyz ta i połowa tych błędów od słabego aku xd I to jest fakt, nowoczesne (w sensie zwykle ale produkowane w obecnych czasach) akumulatory wytrzymują max 2 lata... Wsadź kiedyś nowy aku do takiej renówki z tysiącem błędów to połowa zniknie, do tego nowy przewód masowy (fabryczna "plecionka" śniedzieje na maca) i zobacz różnicę
  • Odpowiedz
@jmuhha: jeździłem 2 i 3 po kilka lat. 2 wygodniejsza, bardziej miękka. 3 już trochę wóz drabiniasty. w 2 miałem 1.9dci i było okej, kilka awarii się zdarzyło, ale bez tragedii. w 3 miałem 2.0t benzyna w automacie. ten motor to legenda. wymieniasz olej i jeździsz 500k km, ale spalanie w mieście 12-13l. jakbym miał podliczyć to w 3 mniej kasy włożyłem na naprawy na przestrzeni 5 lat.
  • Odpowiedz
  • 0
@addict83: ja nie wiem jak oni robią, że nowsze generację nie są tak wygodne jak stare...

No te stare to autentycznie miały fajniejszy welur, niby to samo zawieszenie a wygodniejsze... Tylko już stare ( ͡° ʖ̯ ͡°)

A 3 z tym automatem teraz trudno dostępne ale podobno bardzo dobre
  • Odpowiedz