Aktywne Wpisy
peter-sobieraj +53
Od 2 lat choruje, i żaden lekarz nie jest w stanie zdjagnozować co mi dolega (wiekszosc nawet nie próbuje).
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
darknightttt +8
Bethesda stała się zakładnikiem swojego silnika. To nie jest tak że oni są go trzymają bo im to pasuje i dobrze się na nim tworzy. Oni po prostu nie mają wyjścia. Żeby to zrozumieć musimy cofnąć się 21 lat wstecz do roku 2002. Wtedy ma premierę Morrowind czyli ich pierwsza pełnoprawna gra z trójwymiarową grafiką na silnku Gamebryo. Bethesda wydaje narzędzie zwane Construction Set i tak oto otwiera się era modowania ich gier. Studio z Maryland jest pod wrażeniem tego co na przestrzeni lat tworzy społeczność. Na silnku tym powstają mody które są niczym samodzielne pełnoprawne gry. Chyba każdy kto siedzi w tamecie słyszał o takich projektach jak Enderal czy Fallout Londyn. Mody stały się nierozłączną częścią gier tworzonych przez zespół Howarda. Od tego nie da się odejść od tak. Gdyby dziś Bethesda ogłosiła że następny TES będzie na silnku Unreal to spotkałoby się to z ogromnym rozczarowaniem sporej części fanów. To by zabiło modowanie i całą tą społeczność. To byłby koniec pewniej epoki. Ten silnik ma swoje irytujące ograniczenia ale z drugiej strony jest podatny na modyfikacje jak żaden inny co zapewnia grą Bethesdy długie życie po premierze.
#starfield #bethesda #gry
Poczynią zmiany dopiero jak ludzie przestaną kupować, to proste jak drut. TES VI też pewnie będzie na tym gównie zrobiony. Mówię to ja fan Skyrima z setkami godzin na nim, ale
@Larsberg: grom*
@Larsberg: Starfield dalej jest na gamebryo? Lol
Pora na csa
Przecież fanbase jest upośledzony i łyknie każde gówno, co im bethesda wysra do ryja. Zobacz na xklocu mają 30fps i są wniebowzięci:
Piszą na eurogamer. Wydawca ich rucha w dupę, a oni są zadowoleni kurna KINOWOŚCIĄ, co już było zaorane x lat temu!
Czyli nie dość, że gra wygląda jak gówno w 2023 roku, to jeszcze
Iksde
Jak nie wiadomo o co chodzi to pewnie chodzi o pieniądze - ue5 pewnie całkiem sporo kosztuje mjak robisz grę AAA