Aktywne Wpisy

MonazoPL +290
Ruszamy z kolejnym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°
źródło: santander 1560
Pobierz
1-1-1-1 +189
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Siema, jestem juniorem programistą i pracuję już rok w korpo w kijowej technologii/stacku. Na start po studiach praca była spoko (pewnie nadal jest jak ktoś ma małe ambicje lub lubi wygodną i łatwą pracę), ale technologia/firma nie oferuje żadnej rozsądnej kariery dla programisty czy rozwoju, a dużo rzeczy irytuje od strony technicznej lub organizacyjnej. No i kasa stoi, co przy obecnej inflacji oznacza, że pomimo coraz większego doświadczenia to zarabiam coraz mniej.
Myślę, że niedługo (tak do pół roku) zmienię pracę, marzeniem byłoby coś jak Scala - czyli coś skillowego związanego z paradygmatami. Ale rynek jest chyba zbyt mały abym się w to pchał. I z reguły wymagania do Scali to bycie juniorem Javy lub doświadczenie komercjalne z Javą.
Dlatego trzeba patrzeć w Jave, Spring lub Spring Boot. Tylko mam pewne wątpliwości, wiadomo, że rynek juniorów jest rozwalony i wszystko to loteria (równie dobrze mogłem trafić na prace w javie po studiach i już bym miał to z głowy) i właśnie praca w Javie to taka giga loteria, są jakieś nakładki typu Salesforce, czy inne aplikacje mobilne, w których niewątpliwie nie chciałbym pracować.