Aktywne Wpisy
r5678 +245
#motoryzacja
XD grubo pod deklem
Kup sobie samochód którego nie możesz tankować, odwalaj szajs aby go ładować. codziennie baw się w owijanie workami foliowymi przedłużaczy i portu ładowaniu, musisz tez mieć specjalnie kupkę kamieni do zabezpieczenia kabla, który swoją drogą na chodniku też ktoś może przeciąć, albo jak ktoś Ci zajmie miejsce pod oknem, to musisz wyciągać zapasowe przedłużacze
Nie ma żadnych pieniędzy który ktoś musiałby mi płacić aby bawić się w
XD grubo pod deklem
Kup sobie samochód którego nie możesz tankować, odwalaj szajs aby go ładować. codziennie baw się w owijanie workami foliowymi przedłużaczy i portu ładowaniu, musisz tez mieć specjalnie kupkę kamieni do zabezpieczenia kabla, który swoją drogą na chodniku też ktoś może przeciąć, albo jak ktoś Ci zajmie miejsce pod oknem, to musisz wyciągać zapasowe przedłużacze
Nie ma żadnych pieniędzy który ktoś musiałby mi płacić aby bawić się w
Zielonykubek +30
Wczoraj zostawiłem dziewczynę po dwóch miesiącach związku, była naprawdę pomocna, świetnie gotowała, mieszkaliśmy razem już pod koniec. Męczy mnie bo nie wiem czy dobrze zrobiłem... Co mnie skłoniło? Była bardzo wybredna i ciężko było ją zadowolić, coś zrobiłem ciut inaczej i potrafiła powiedzieć pod nosem "zajebię" ciągle prowokowała zazdrość tekstami, że jak czegoś nie zrobię to poprosi byłego albo "widzisz tych czarnych co tam siedzą, jak mnie zostawisz na parkiecie, to pójdę
co wybralibyście jeżdżąc 80% po asfalcie a 20% po szutrach, lasach?
#szosa #kolarstwo #rower
Co wybralibyście
Jeszcze zależy jaki budżet, czy mówimy o GRX i karbonach?
@tomsiup:
Do lasu wypada jakoś dojechać a nie weźmiesz przecież crossa na plecy aby się przesiąść na miejscu. Moim zdaniem lepszy byłby fajny gravel + opony semi slick i będzie dobrze. Ja ostatnio w Cannondale Topstone 4 zmieniłem oponki z fabrycznych WTB Riddler na Gravelking SS+ 700x38c (obrazek) i jest fajnie na asfalcie a jednocześnie wciąż dają radę w terenie
Jeśli jednak robisz duże przebiegi to wtedy trzeba się mocniej zastanowić czy nie kupić lepszej szosy i budżetowego Crossa.
@mmichal: dlaczego? Zrobiłem ponad 40 tysięcy kilometrów na tiagrze 4700, połowę na mechanicznej, drugą połowę na hydraulicznej wersji i nie mogę złego słowa powiedzieć na działanie. IMO do takiej szosy wrzucasz tylną przerzutkę od GRX400 i możesz śmigać po szutrach.
W grupie 11 biegowej już jest lepiej bo jest więcej komponentów pasujących.
Tiagra to super sprzęt tylko jak się jeszcze nie wie co się chce a chce się pokombinować samemu to
@najciemniej: Odwrotnie.
10,85kg, a wjedzie wszędzie i będzie komfortowo i dalej szybko (tylko opony trzeba zmienic i przednie uzębienie :P).
Nadgarstki Ci podziękują za obecność amortyzatora.