Wpis z mikrobloga

@radio_dalmacija: Napędem. SR ma tylko tył >300kuca. LR ma napęd na obu osiach, >400 kuca. Wyposażeniowo wszystkie Tesle są full, nie ważne czy kupisz SR czy LR czy Performance. Możesz sobie co najwyżej wykończenie, kolor czy felgę wybrać.
@radio_dalmacija: tak, SR+ miała mniej głośników i niby jest "częściowo premium" ale nie wiem co to zmienia.
Ale przede wszystkim jeden silnik zamiast dwóch. W LR można dokupić acceleration boost i wtedy jest prawie jak performance.

W performance natomiast nie ma możliwości zamontowania haka bo nie wiem czemu ale mnie to boli

Jako ciekawostka, czasami na stocku pojawia się wersja LR RWD, czyli SR ale z bateriami z LR :) i
Jako ciekawostka, czasami na stocku pojawia się wersja LR RWD, czyli SR ale z bateriami z LR :) i ma większy zasięg niż normalny LR :) nie da się tego inaczej zamówić niż obserwować stock . Obecnie jest kilka takich na stanie


@assninja: pytanie czy ma lepsze audio czy nie
@radio_dalmacija: nie uzyskasz takich informacji. Wiadomo jak z udostępnianiem tego przez Tesle, ale biorąc pod uwagę, że LR RWD jest w Europie głównie dla flot i patrząc po reszcie konfiguracji ma to samo co SR.
Tylko Y RWD ma premium
@assninja: byłem ost na jeździe próbnej w Ząbkach. Ponoć w nadchodzącym miesiącu będą mieć zatrzęsienie aut ze stocka. W tym t e najbardziej porządane czyli RWD LR+ z hakiem za niewiele ponad 203k PLN.

Natomiast nie wiem czy LR+ RWD ma inne wyposażenie niż Performance w środku