Wpis z mikrobloga

@n_____S: Chodzi ci o rdzę na wahaczu? To element wymienny olać. Jak na podłodze/podłużnicy to wydrapać ładnie szczotką drucianą na wkrętarkę pomalować APP R Stop poczekać aż wyschnie na to podkład epoksydowy z 2 warstwy a potem możesz walnąć jakimś czarnym scierewem typu bol konserwant do podwozia
  • Odpowiedz
@n_____S: weź daj sobie siana, to jest nalot na wahaczu. Zanim ta rdza zacznie mieć jakikolwiek wpływ na niego, to już 2 razy zdążysz go wymienić.
  • Odpowiedz
  • 0
@bidzej: nie tylko na wahaczu coś tam się rozwija powierzchniowo. Sanki też zaczynają korodować. Rudej szmaty i tak pewnie nic nie zatrzyma
  • Odpowiedz
@n_____S: sanki też z grubej, tłoczonej blachy, a w razie czego też wymienne. Maks co bym z tym zrobił to przetarł w miarę do czysta i maznął jakimś woskiem.
  • Odpowiedz
Inni piszą, że lepiej impregnat (APP R Stop / Troton Rust Filler / Fertan żel) + epoksyd.


@n_____S: R-STOP był spoko ~4 lata temu, mniej więcej wtedy zmienili jego skład. I przestał działać tak, jak kiedyś. Fertan spoko.
  • Odpowiedz