Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć, potrzebuję porady. Uwaga, to nie jest bait.

W jaki sposób znajduje się dziewczynę będąc zwykłym, przeciętnym facetem?

Lvl 22, pracuję, studiuję zaocznie, chodzę na siłownię. Mam tylko (albo aż) jednego kolegę z uczelni. Niestety z powodu odległości i pracy spotykamy się dosyć rzadko. Poza tym on ma swoich znajomych, dziewczynę i nie jest zbyt chętny by specjalnie dla mnie jechać tyle kilometrów.

Na siłowni ćwiczę, nie mam na tyle odwagi by podejść do nieznajomej dziewczyny i np. zaprosić na kawę.
Poza pracą, uczelnią i siłownią nie wychodzę zbyt często z domu. Raz, że mama się denerwuje jak gdzieś wychodzę (tak, mieszkam z rodzicami, nie stać mnie nawet na wynajem kawalerki), a dwa nie mam zbytni gdzie iść (nie mieszkam w Warszawie czy Krakowie, gdzie na każdym rogu są jakieś wydarzenia/atrakcje).

Kuzyn zaproponował założenie konta na Tinderze. Założyłem. Po pół roku mam: 20 like, 6 par z czego z 4 wymieniłem kilka wiadomości, ale żadnych spotkań (dziewczyny przestały odpowiadać po napisaniu 2-3 wiadomości).

Nie mam już pomysłu co mógłbym jeszcze zrobić. W związku z tym proszę o pomoc.

#psychologia #pytanie #pytaniedoeksperta #zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: wykopowy_brukselek
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Zacznij od wyznaczenia granic swojej matce. Albo powiedz wprost, że jak najpierw narzeka, że wychodzisz to niech się nie dziwi, że za parę lat będzie zadawać pytanie czemu sobie jeszcze nikogo nie znalazłeś i wnuków nie robisz.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 2