Wpis z mikrobloga

Zdecydowanie i stanowczo odradzam komukolwiek korzystanie z usług firmy STREFA POMP CIEPŁA KRZYSZTOF JAŹWICKI, NIP 7651466269, telefon 663747718

Dlaczego?
Zaczęli u mnie montaz 13 miesięcy temu. Pomijam fakt, że montaz trwał prawie trzy tygodnie, a w międzyczasie kazano mi położyć nowy kabel komunikacyjny, zwalając winę z problemami z urządzeniami na owy kabel, gdzie okazało się, że wina leżała w braku usunięcia jakis zworrk w urządzeniach.

Układ pompy ciepła z klimatyzacja (Samsung TDM).
Przez cały ten czas układ NIGDY NIE DZIAŁAŁ, wiec nie mówimy tu nawet o awarii a systemie który był od początku wadliwy.

Przewijały się przez ten czas różne problemy. Począwszy od tego ze nie umiała do końca zagrzać wody w CO, ogromny hałas (okazało się po roku prawie że instalatorzy złe ułożyli rury i drgania jednostki były wprost przenoszone na mury), klimatyzatory które praktycznie nigdy nie działały poprawnie (kanalowka włączyła się raz).
Przez cały sezon grzewczy zmagaliśmy się z ogromnym problemem ze sprawnością pompy (cop) co skutkowało ciągłym nadmiernym zużyciem prądu (nowy dom) a pan Krzysztof miał w **** podjęcie jakichkolwiek działań. Kiedy podczas jednej z wizyt diagnostycznych został upuszczony czynnik przez wadliwy sprzęt monterów to przez około miesiąc o ile jie dłużej czekaliśmy żeby przyjechali go uzupełnić, co skutkowało tym ze momentami nie byliśmy w stanie grzać w domu bo pompa po prostu nie miała mocy.
Kiedy dzwoniłem do właściciela z wręcz błaganiem żeby przyjechali coś zrobić to usłyszałem ze największy problem to to ze jeszcze się nie rozliczyliśmy (szok! Jak to nie zapłaciłem za montaz systemu który po roku nadal nie działa).

Po ostatniej wizycie gdzie wymienili czujniki temperatury w pompie i COP faktycznie zaczęło mieć więcej sensu i pompa zaczęła CHYBA zużywać ciut mniej prądu (choć był to schyłek okresu grzewczego bo tyle to wszystko trwa z nimi) właściciel wysłał FV kilka minut po odjeździe monterów.
Nikt z całej trójki nie skusił się żeby sprawdzić czy faktycznie działa wszystko ale stwierdzili ze już na pewno jest ok.
Oczywiście okazało się ze klimatyzacja nadal ledwo działa albo nie działa wcale (nawiewa np 16-18 stopni).
Pan Krzysztof stwierdził ze wg nich jest wszystko ok ale przekazał MOJ PUNKT WIDZENIA do Samsunga.
Nie obchodzą go przesłane filmy z temperaturami itp.
W międzyczasie była diagnoza z Samsunga o nie do końca jasnej przyczynie ale na pewno wadliwej pracy układu czynnika chłodniczego i zalecana wymiana zaworów co Strefa Ponp Ciepła zignorowała i stwierdzili ze to tylko czujniki temperatuy.

Właściciel do tego jest bezczelny w komunikacji - nie odbiera telefonów, nie odpisuje na emaile, blokuje na komunikatorach itp.

Telenowela trwa nadal i pewnie skończy się w sądzie bo już mam dość. Czekamy tylko ja ostatnie podejście do naprawy i sprawa idzie już do kancelarii.
Odradzam komukolwiek korzystanie z ich usług.

#januszebiznesu #ogrzewanie #budujzwykopem #pompaciepla
  • 5
@musztym: tak się niedługo wydarzy jeśli nie ogarną naprawy zaraz. Dokładnie taki jest plan właśnie. Problem jest zawsze tylko z egzekucja zwrotu pieniędzy.