Wpis z mikrobloga

@mitatuyo: Nie ma szans, chyba że 911(ale też nie jest pewne). Na 718 zostały pojedyncze sztuki i to nie jest naganianie dealerów.
Cayman od następnego roku jest elektrykiem, a 911 już ma czas oczekiwanie półtorej roku i pewnie się wydłuży(kolega zamawia).
@HFL-przed-30: na 911 przed liftem już raczej nie ma szans, może pojedyncze sloty jak ktoś zrezygnuje. Od kwietnia wchodzi hybryda.
Zamawiałem w październiku, bez podanej daty odbioru, ale z informacją że czas oczekiwania nawet ponad 2 lata. Nadal daty nie mam oficjalnie potwierdzonej, ale nieoficjalnie ma być marzec.
na 911 przed liftem już raczej nie ma szans, może pojedyncze sloty jak ktoś zrezygnuje. Od kwietnia wchodzi hybryda.


@piotrow: No właśnie ojciec mnie namawia bym zamówił 911. Jakby co sprzedam slot i odzyskam hajs, ale się trochę waham. Jedno wydać 365k na auto, drugie wydać ponad milion na dwa auta
@HFL-przed-30: ja chciałem Caymana GT4, ale okazał się niezamawialny, podobnie jak GTS. Poza tym jak przeliczyłem, to GT4 wyszedłby mi tyle co bazowa 911, a w 911 mam przynajmniej tylną kanapę do wożenia psa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie mówiąc o tym, że to moje marzenie od dziecka. Skończyło się na 911 GTS, bo ostatecznie różnica między GTS a S nie była jakaś kosmiczna.
Teraz tylko pozostaje
@HFL-przed-30: rata to jedno, ubezpieczenie i koszt serwisu to drugie... ale yolo :D dzieci nie mam, nie muszę nic nikomu zostawić więc w najgorszym razie zęby w ścianę :P
poza tym żona akceptuje, sama się zastanawia nad Macanem dla siebie, to w złych czasach pomoże w racie :D