Wpis z mikrobloga

Hej szukam pracy albo stażu w krakowie/nowym saczu (mieszkam w ns), zależy mi żeby była to hybryda albo zdalna (dojazd do Krakowa codziennie 100km w jedną stronę to kiepski pomysł), najbardziej zależy mi na finansach i nieruchomościach. jestem na 2 roku studiów zaocznych (ekonomia, specka: inwestycje i nieruchomości). Nie mam doświadczenia w tego typu pracach, ale zawsze musi być ten pierwszy raz ;) umiem angielski na poziomie B1/B2 i znam podstawy excela. Bylbym wdzięczny za jakieś info, z góry dziękuję

#praca #korpo #korposwiat #krakow #nowysacz
  • 13
@Kyappu:
- 2 rok studiów
- zero doświadczenia
- podstawowy angielski podstawowy excel to nie są obecnie żadne atuty

Ładuj CV do każdego korpo i nie korpo, bo nie masz żadnych argumentów na + i tak naprawdę bierz co dają niezależnie od stawki i warunków. Tak jak piszesz, od czegoś trzeba zacząć ale na 100% zdalne nie ma szans + machnij sobie jakieś kursy excela bo to się zawsze przydaje.
  • 0
@mroznykasztan nie chciałem nikogo obrazić, sam robiłem na produkcji ale chodzi mi o to, że bez pracy w korpo nawet nie zaliczę studiów bo nie będę miał czego wpisać w praktyki + warto mieć doświadczenie, zwłaszcza na zaocznych
2 rok studiów

- zero doświadczenia

- podstawowy angielski podstawowy excel to nie są obecnie żadne atuty


@Krs90: lol takie januszowe pitolenie zniechęca niepotrzebnie młodych, na których "ssanie" w korpo jest duże. #!$%@?ąc od tego, że B1/B2 to nie jest podstawa, a excela i tak każdy uczy się w firmie na konkretnych zadaniach.

I potem taki student zamiast zarobić sensowny hajs w cywilizowanej firmie, to się męczy gdzieś w gastro albo
#!$%@?ąc od tego, że B1/B2 to nie jest podstawa, a excela i tak każdy uczy się w firmie na konkretnych zadaniach.


@BrockLanders: B1/B2 to jest poziom praktycznie po liceum a bez podstaw excela nie przejdziesz nawet rozmowy kwalifikacyjnej i tak, podstawy excela to również rzeczy w stylu tabele przestane, vlookup itp.