Wpis z mikrobloga

Powiem Wam, że moim zdaniem #opel #astra zyskał po połączeniu z Francuzami. Nowa generacja wygląda genialnie, a w środku też jej niczego nie brakuje. Ma nawet spryskiwacz kamery cofania. Z silnikami Puretech jeździ to całkiem dynamicznie i nie jest mocno paliwożerne. Nawet wycenili to nie głupio. Czuję zalew Asterek na polskich ulicach.

Więcej o aucie - KLIK

#samochody #motoryzacja #motopodprad #auta
stopaotestuje - Powiem Wam, że moim zdaniem #Opel #Astra zyskał po połączeniu z Franc...

źródło: Opel Astra (3)

Pobierz
  • 31
@stopaotestuje: szkoda tylko, że gama silników jest bardzo kiepściutka, jeśli PHEV nie jest dla ciebie.
Jako że duża część tych samochodów to będą flotówki do latania po autostradach, przydałby się chociażby dizel 2.0 (podobnie jak i w bliźniaczym 308).
1.5 130KM może i jest przyzwoicie ekonomiczny, ale 10-11s do setki to trochę wolno. Z drugiej strony i tak jest lepiej, niż w Focusie, który oferuje jedynie bliźniaczego konktrukcyjnie dizla 1.5, ale
dalej stosują w puretech pasek pływający w oleju


@wuju84: tak. Dopiero po lifcie ma się pojawić nowa generacja PureTech z MHEV, gdzie podobno mają z tego paska zrezygnować.
szkoda, dla mnie to dyskwalifikacja jeśli chodzi o silnik :(


@wuju84: też bym PureTechowi nie ufał. Z drugiej strony, jakbym miał wybierać coś na prywatne auto, to wziąłbym PHEV 180KM. Droższy, ale w określonych warunkach znacznie tańszy w użytkowaniu.
@bidzej: no nie każdy, trzeba mieć budżet i nerwy do mechaników ze stali.

A do astry włożysz? Przecież ona jest 20cm dluzsza od supry? Wiem że jest wyzsza, ale komfort da się porównać (ofc z wynikiem na korzyść astry, ale to dalej niewygodny samochód na podróż po Europie dla rodziny)
Wiem że jest wyzsza, ale komfort da się porównać (ofc z wynikiem na korzyść astry, ale to dalej niewygodny samochód na podróż po Europie dla rodziny)


@programista15cm: kabina jest znacznie dłuższa i wyższa, co przekłada się na inną pozycję na siedzeniach i ilość miejsca. Spokojnie bym wziął nowego kompakta na podróż po Europie, szczególnie w kombiku. Aktualnie latam w 2 osoby hatchbackiem po 1200km i jest ok. Natomiast prawie dokładnie 20cm
Czuję zalew Asterek na polskich ulicach.


@stopaotestuje: Chybaś z choinki spadł xD Porównaj sobie ceny tego szrotu z tym silnikiem do KIA/Hyundai/Skoda :D

Hatchback elegance + kolor + navi =>142k . W nagrodę otrzymujemy "podobno" bezprzewodowe AA i układ antysmogowy. Nie wspominam już nawet o silniku 3cyl który nawet w WLTP pali tyle co mocniejsze i super działające 4cyl 1.5 turbo w innych markach. Na warunki gwarancji nawet nie patrzę, pewnie
@dzem_z_rzodkiewki:
podstawowa astra 1.2 PureTech 110KM: 110k PLN
podstawowy leon 1.5 TSI 150kM: 115k PLN
podstawowa octavia 1.0 TSI 110KM: 110k PLN
podstawowy ceed 1.0 t-GDi 120KM: 94k PLN (przy czym tu jest znacznie gorsze wyposażenie, przy porównywalnym też trzeba wyłożyć okolice 105-110k)
podstawowy i30 1.0 t-GDi 120KM: 108k PLN

Ceny jak wszędzie indziej.
Podobnie jest z sygnalizacją biegu wstecznego w środku tylnego zderzaka.


@stopaotestuje: to światełko to nie tylko sygnalizacja, ale może i przede wszystkim doświetlanie tego co jest z tyłu. Jeśli spełnia swoje zadanie również w tym sensie to ok, ale jeśli jest tylko ładnym bajerem, to niestety, ale kiepsko.
Wiem, że teraz są kamery cofania praktycznie w każdym samochodzie nawet w tańszych wersjach, ale w XCeed np. światło cofania jest oparte o