Wpis z mikrobloga

@PiotrokeJ: Stwórz sobie listę na SharePoint - dodaj kolumny o nazwach swoich pól, potem utwórz custom form i dodaj SharePoint List jako źródło danych. To najszybsza metoda. Tyle, że potem będziesz musiał się grzebać z ustawianiem tego i formatowaniem, ewentualnie zamianą dropdown na combobox lub inne, ale do zrobienia w jeden dzień, może dwa jak dużo pól.
  • 0
@jakis_login: Dzięki za radę, elegancko działa. Jednak mam pytanie, w liście sharepointowej zrobilem pole Choose. Jednak potrzebuje zrobić jakaś walidację, np. jeżeli użytkownik w polu region wybierze Europe, to w polu Country nie może wybrać Chin czy Kanady, tylko państwa europejskie. Wiesz jak to mogę wykonać?
@PiotrokeJ: Google - "cascading dropdown powerapps" ( ͡ ͜ʖ ͡) Wtedy masz różną zawartość drugiego dropdownu (kraje) - zależną od tego, co wybrałeś w pierwszym (kontynenty).

Reza Dorrani (guru PowerPlatform) nagrał o tym video, polecam ;) Powinien się pojawić w wyszukiwaniu.