Wpis z mikrobloga

Michał 28 Wrocław

Zgłoszenie c0c7920c7ba1298a z dnia 2023-04-07 18:15:36

Imię: Michał
Miejscowość: Wrocław

Kim jestem?
Jestem skromnym człowiekiem,nie wymagam od życia zbyt wiele, nie żyje na pokaz i nie udaje kogoś kim nie jestem, jestem szczery, uczciwy, potrafię zaufać i darzyć szczerym uczuciem.Na co dzień pracuję jako kierowca dużego zestawu (ciężarówki) i bardzo lubię te prace bo jest to, to czego szukałem. W wolnym czasie lubię ''grzebać'' przy swoich motocyklu i samochodach, naprawiać a czasami uda się coś ulepszyć.

Wygląd
Mam ciemne włosy (ale nie czarne), niebieskie oczy, 186cm wzrostu, ważę 75kg i lekko zarysowaną sylwetkę. Nie lubie brody ale lekka szczecinka wchodzi w grę. Najważniejsze jest to ze czuje sie dobrze w swoim ciele.

Zainteresowania
Jeśli chodzi o zainteresowania to na pierwszym miejscu są motocykle. Jeżdżę odkąd skończyłem 14 lat zaczynając od skuterków przez motocykle szosowe, ścigacze a obecnie enduro. Lubię też pograć na konsoli w gry z dobrą fabułą. Lubie też stare amerykanskie filmy akcji z Clintem Eastwoodem jak i parodie typu straszny film czy też seria oszukać przeznaczenie po Harrego Pottera i władce pierścieni raczej nie mam określonej kategorii filmowej, przeważnie film musi mieć to coś.

Czego oczekuję?
Nie oczekuje zbyt wiele oprócz zainteresowania się mną i szczerego uczucia, uczciwości i kobiecego ciepła a jeśli chodzi o wygląd: kobieta według mnie musi czuć sie dobrze w swoim ciele, dbać o siebie.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Czas spędzony razem będzie zawsze idealnie spędzonym dniem.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Ślub kościelny - raczej odpada( po co komu ta szopka) ? ślub cywilny jak najbardziej.
Dzieci - w przyszłości na pewno ale będzie to wspólna decyzja
Używki - nie piję ani nie pale o narkotykach nigdy nawet nie chciałem myśleć

Zdjęcie wysyłam tylko po bliższym zapoznaniu się.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało cię to zgłoszenie