Wpis z mikrobloga

Cześć,
Jestem początkujący, ćwiczę od 2 miesięcy łącznie. Była miesięczna przerwą pomiędzy, ze względu na zabieg, po którym nie mogłem poprawnie się poruszać (zacząłem w połowie grudnia, chodziłem do końca stycznia, wróciłem w pierwszym tygodniu marca).
Ale do rzeczy, nie potrafię sprogresować wyciskania na ławce (ogólnie klata stoi). Zaczynałem od 30 kg 3x8, teraz jest to 40 3x8, ale przeważnie na 6 powtórzeniu ostatniej serii odpadam. Jest progres przy innych ćwiczeniach (głównie nogi, co trening dokładam i nie czuję, że zbliża się jakaś ściana). Znajomy, który kiedyś chodził dużo na siłownię i miał nieźle wyniki radzi mi zmniejszyć ilość powtórzeń na serię do 5/6, ale z dołożeniem ciężaru.
Szukam porady co mogę zmienić w planie, aby ruszyć (,)
Czy to może nieprawidłowa technika mnie stopuje?
Moje aktualne wyniki i plan (177cm, 78 kg):

A
Wyciskanie na płaskiej 3x8(niepełne) 40 kg
Wyciskanie Dodatnie ze sztangielkami 3x8 14kg
Wyciskanie Ujemne ze sztangielkami 3x8 14kg
Dipy na windzie (jestem za słaby żeby wykonać z masą ciała 8 powtórzeń) 3x8 dołożone pomocy 28.5kg
Dumbbell Kickback 3x8 7kg
Skullcrushers 3x8 12.5kg
OHP 5x5 20 kg
Wzniosy Bokiem 3x8 6 kg

B
Przysiady ze sztangą 3x8 75 kg
Martwy ciąg 3x8 90 kg
Podciąganie szerokie nadchwytem 3x8 (też potrzebuje windy) 31 kg pomocy
Wiosłowanie 3x8 30kg
Uginanie sztangi 3x8 17.5kg
Podciąganie Podchwytem wąsko 3x8 31 kg pomocy

#mirkokoksy #silownia
  • 11
via Android
  • 0
@kuroszczur Zapomniałem wspomnieć we wpisie: mam 22 lata i ćwiczę 3 razy w tygodniu.
Na początku myślałem żeby właśnie trzymać się deficytu, bo jestem ulany, zszedłem w taki sposób z 80 do 78 kg. Od niedawna uznałem, że po co mam chudnąć jak nie mam czego pod tym cielskiem eksponować. Myślę, że najpierw powinienem zbudować mięśnie.
@NakSos: Bzdura. Organizm z mniejszą tkanką tłuszczową lepiej reaguje na trening (kwestie hormonalne). Co do wyciskania - ściągnięte łopatki i spróbuj szerzej chwycić sztangę