Wpis z mikrobloga

@kopek: eeeeee to nie ma podstawowego wskaźnika temp cieczy ??? czyli co zapala się lampka jak jest po ptokach czy czeka sie na efekty wizualno-dziekowe spod maski
Co ile powinno się wymieniac rozrząd - jest pasek.


@kopek: w zależności od producenta od 70k do 150k. Co ciekawe Volvo w silnikach benzynowych na początku lat 2000 wpisało wymianę paska co 90k, ale taki sam pasek w ich silnikach 4 cylindrowych 10 lat później jest wpisany na 150k. Jak podniosłeś moment obrotowy, albo limit obrotów, albo zamontowałeś lżejsze koło zamachowe, to wymieniaj pasek wcześniej niż zaleca producent.
@kopek: to bym nie kupił takiego auta :D Chyba że da się zostawić ekran na wyświetlanej temp a nie że to zniknie.. i zapamiętuje to, że odpalam zapłon i mam ostatni ekran który poglądałem.

ja i tak marudze że nie ma temp oleju czy ciśnienia, a co mówić taka podstawowa rzecz. Już bym wolał aby wskaźnika poziomu paliwa nie było, bo i tak sobie zapmiętasz przebieg mniejwięcej niż temperatury, a kontrolka
@kopek: 18 rok jeżdżę tym autem, i poza wymianami wynikającymi z eksplotacji pojazdu nic się nie psuło. Ostatni dobry model Opla, zanim przejęli go Francuzi, później to już nie były te same auta.
@kopek: żeby czy wszystko z autem ok i nie rozwalić silnika? Żeby wiedzieć czy są jakieś usterki związane z układem chłodzenia po innym wzorze nagrzewanie się czy zaniżonej lub podwyższonej temperaturze?
Żeby wiedzieć kiedy mogę jechać normalnie a kiedy muszę delikatnie?
Mogę jeszcze parę rzeczy wymienić.

Auto powinno miec jak najwięcej wskaźników żeby móc widzieć parametry jego pracy