Wpis z mikrobloga

NIE USTAWIAJ GAŹNIKA JEŚLI NIC W NIM NIE PRZESTAWIAŁEŚ.
@death070: a to nie ty pisałeś o tym że po wymianie cylindra i gaźnika strasznie dużo pali?
Po pierwsze podłącz sprawny akumulator samochodowy. Gdy nadal nie pali to wykręć świecę i włuż do fajki i przytknij ją do cylindra/głowicy i zobacz czy jest iskra.
Jeśli jest wyczyść świecę papierem ściernym lub szczotka druciana ustaw przerwę na świecy na 0,4mm.
Wkręć świecę.
Jeśli
a to nie ty pisałeś o tym że po wymianie cylindra i gaźnika strasznie dużo pali?


@mpetrumnigrum: ja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po pierwsze podłącz sprawny akumulator samochodowy. Gdy nadal nie pali to wykręć świecę i włuż do fajki i przytknij ją do cylindra/głowicy i zobacz czy jest iskra.


@mpetrumnigrum: generalnie to pali ze stacyjki jak się rozgrzeje (ale nie zawsze) a rozrusznikiem ZAWSZE ładnie kręci
pokręcił z powietrzem przy gaźniku i od tego czasu występuje ten problem z odpalaniem


@death070: no to podkręć w drugą stronę tyle samo co poprzednio. Jeśli nie pamiętasz ile obrotów zrobiłeś to kręć co pół obrotu i odpalają i patrz jak pali.
Przerwę na świecy ustawia się tak że pomiędzy te dwa zakończenia gdzie przeskakuje iskra wkładasz szczelinomierz 0,04m i lekko klepiesz w ten firmy element świecy wygięty w pałąk tak
@mpetrumnigrum: z tym, że tamten wyciągnięty tłok/cylinder (naprawa polegała na ich wymianie po zatarciu silnika) działał zupełnie inaczej niż ten nowy, tzn poprzedni mechanik coś sknocił i silnik na starym cylindrze/tłoku miał mniejszą moc niż powinien.

Wszystko wskazuje na to że nowe części chodzą zupełnie inaczej (czyli poprawnie, moc jest ok) a ,,stare'' ustawienie gaźnika zupełnie nie pasuje do nowego tłoka a nie spieszy mi się do mechanika na regulację bo
przed zatarciem był ten sam co teraz


@death070: podsumowując.
Zatarłeś silnik.
Przed zatarciem miałeś 50cm3 teraz masz 70cm3.
1.Przed zatarciem ILE PALIŁ? I przy jakiej prędkości.
2.PRZED ZATARCIEM ILE JECHAŁ VMAX?

3.Teraz ile pali przy jakiej prędkości?
4.Ile ma vmax?
5. Co kupiłeś dokładnie aby naprawić silnik.
6. Po co kręciłeś śrubkami od powietrza i benyny skoro było dobrze?
1. 2/3 litry przy 50km/h
2, 50-55 km/h
3,około 5 litrów przy 50 km/h
4, nie wiem nie sprawdzałem bo się dociera, poza tym mam jakiś lęk przy jeździe szybkiej, że się pasek urwie czy coś popsuje
5, tłok, cylinder, uszczelniacze wału
6, kręcił mechanik jak pojechałem aby zmniejszył spalanie (jak zauważyłem po odebraniu od niego, ze dużo pali) a potem pokręciłem bo nie chciał zupełnie zapalić, i odpalił, ale jest z
@death070: po pierwsze jeśli się kupuje cylinder 70 to głowicę też trzeba kupić pod 70 lub roztoczyć jeśli jest taka możliwość. Bo teraz na głowicy 50 która ma znacznie mniejsza komorę spalania mocno wzrosło ciśnienie nad tłokiem co stwarza konieczność przestawienia zapłonu a dokładniej wcześniejszy zapłon jest potrzebny. Zazwyczaj 1,4-2,0 przed GMP.
Ale to nie usprawiedliwia takiego wzrostu spalania. Zobacz czy koło na wyłączonym silniku kręci się luźno. Może hamulec zbyt
@death070: najpierw to się upewnijmy że w baku jest świeże paliwo, jest?
Rozumiem że kompresję trzyma, lewego powietrza nie łapie.
Potem odpalasz, rozgrzewasz i regulujesz gaźnik do uzyskania prawidłowej równej pracy na niskich obrotach i dobrej reakcji na gaz.
Nie wiem co to za gaźnik ale trzeba znaleźć w instrukcji rekomendowane ustawienia śruby mieszanki i śruby wolnych od nich zacząć i je korygować, instrukcje korygowania masz w sieci w tysiącach miejsc.
@mpetrumnigrum: głowica jest wstawiona od cylindra 70. Koło mogę sprawdzić i hamulec ale wszystko przed wymianą cylindra działało jak trzeba w sensie spalanie było bardzo niskie.

skuter to Keeway Focus z roku 2006 2t