Wpis z mikrobloga

  • 0
@Man_of_Gx: ja czytałem instrukcje i ustawiałem ale to raczej kosmos, z jedną śrubką by problemu nie było ale dwie to za trudne, w sensie ustawię i jest ok a za 3 godziny już nie odpali wcale i znów jak się pokręci to odpali i tak w kółko.

Jeśli chodzi o kompresję to jest ok, bardzo żwawy, nawet za bardzo (jak się rozgrzeje).
  • Odpowiedz
jeśli do wymiany cylindra trzeba było sporo rozkręcić to może coś zostało źle złożone.
Bo inaczej nie widzę możliwości większego spalania skoro gaźnik jest ten sam i nikt w nim nic nie kręcił. @death070: przy twoich umiejętnościach które czytam może lepiej będzie jak kupisz fabrycznie nowy gaźnik. Wymontuje aż stary wsadzisz nowy i powinno być ok.
  • Odpowiedz
  • 0
@mpetrumnigrum: a fachowe ustawienie gaźnika przez mechanika? ten co wymieniał cylinder nic ,,fachowo'' nie ustawiał bo powiedział ze chce za to 150zł a mi się to dużo wydawało
  • Odpowiedz
@death070: wszystko zależy jak dobrym fachowcem jest ten mechanik i ile ma do czynienia z gaźnikami. Jak chcesz mieć dobrze zrobione to idź do mechanika motocyklowego. Może to i będzie lepsze rozwiązanie jeśli nawet gaźnika nie umiesz wymienić.
Bo mechanicy samochodowi już od kilkunastu lat nie mają do czynienia z gaźnikami.
  • Odpowiedz
@death070: ja osobiście kupił bym ORYGINALNY OD KEEWAYA gaźnik i tylko o dniach a nie jakieś podróby z gmoto czy allego i go zamontował. Nowy gaźnik w cenie naprawy starego. Natomiast z tego co czytam masz dwie lewe ręce do kręcenia śrubkami więc daj mechanikowi zarobić i niech ci go naprawi, albo poszukaj mechanika samochodowego który zamontuje tobie nowy gaźnik. Bo montaż gaźnika to 1-2h. Weźmie od ciebie 50 zł plus
  • Odpowiedz
  • 0
@mpetrumnigrum: on za robotę chce 150zł, z tym że to za samą regulację a za montaż?

btw dziś pokręciłem gaźnikiem i efekt jest taki: pali jak jest ciepły ze startera (wcześniej nie palił wcale jak był ciepły)
  • Odpowiedz
@death070: sprawdź czy w gaźniku ssanie do końca się wyłącza.
Bo to są 100% objawy działania na ssaniu. Pali dużo więcej i nie odpala na ciepłym bo za dużo benzyny dostaje.
Najpierw sprawdź czy odbija linka do końca powinna po wyłączeniu ssania mieć pewien luz jak jest ok to wymontuje gaźnik i wymontuje ssanie i zobacz czy tłoczek dochodzi do końca i czy guma na końcu jest cała.
A teraz ci
  • Odpowiedz