Wpis z mikrobloga

@fledgeling: A ja odpowiem że księgowość, do tego dochodzi to że księgowy musi być ubezpieczony więc jego pomyłka nic cię nie kosztuje, a twoja pomyłka kosztuje Cię dużo. Księgowi , zależy od miasta 150-250 zł (fizycznie tyle zapłacisz bo jest to koszt na firmę). Co do ubezpieczenia to zależy co robisz i jakie jest ryzyko #!$%@?, jedna ważna rzecz na B2B, nie podpisuje byle czego i każdą umową analizuj z prawnikiem.
@fledgeling: Prowadze sam w Infakt za 39 netto /miesiąc. Teraz jest inny cennik, więc nawet mozna zejsc do 5 zł jak do 3 dokumnetów, ale drozej jak koło setki. Na poczatek polecam z ksiegowym.
Tutaj mój reflink ze znizką https://www.infakt.pl/polecam/biurorachunkowe

Ubzepieczenie bierz tylko jeśli kontrakt tego wymaga lub czujesz że praca jest ryzykowna( wtedy też składka wyższa), jeśli np pracujesz w resarch i to co robisz idzie do szuflady a kontrakt
@fledgeling: zmieniałem teraz księgowość, myślałem nad samodzielną księgowością i przez miesiąc pobawiłem się ifirmą, wfirmą, infaktem. Interfejs wFirma najbardziej mi podpasował, do tego masz tam bezpośrednią wysyłkę dokumentów do ZUS(tego nie ma np. w infakcie) i jest stale promocja samodzielna księgowość + asystent na rok za free, potem 59zł/netto. Finalnie skończyłem jednak z księgową dość obytą w tematach IT - ot to najodpowiedniejsze do mojej sytuacji obecnie(wyprostowanie tematów po poprzedniej księgowej,