Wpis z mikrobloga

Pracuję jako automatyk przemysłowy w UR, zacząłem myśleć bardziej sam nad jakimiś kursami bo u mnie w robocie raczej trochę poczekam na cokolwiek.
Zainteresowałem się programowaniem plc, kupiłem kurs bo był w przystępnej cenie i sie teraz zastanawiam czy się z tego nie wycofać po tym jak przeczytałem na paru wpisach, że średnio się to opłaca jak nie chce w delegacje jeździć itp. Mam 2 tyg na wycofanie się, jak myślicie iść w to czy nie? Nadmienię, że planuje zmienić robotę bo stare maszyny, syf ,smród i 3- zmianówka zaczynają mnie drażnić.
Ewentualnie co byście sami polecieli. Mam otwartą głowę na wszelkie nowości.
#automatyka #programista15k #pracait #pracbaza
  • 13
@misund: dzisiaj byłem w banku i zrezygnowałem z usługi.
Dzięki za radę, zapoznam się z poszczególnymi językami, a jeśli chodzi o jakieś kursy/ bootcampy co mógłbyś polecić? Interesowałem się tematem wcześniej ale trochę nie wiedziałem jak zacząć.
@Daw134: ja zacząłem sam sobie pisać jakieś drobne aplikacje na własny użytek w wolnych chwilach w pracy i w domu. Jak poczułem, że mnie to kręci to wybrałem się na dwu tygodniowy kurs C# od podstaw, potem zmiana pracy i dalsza nauka Javy i frontu już tam.
Dzisiaj wiem, że to przebranżowienie się to była jedna z najlepszych decyzji w życiu. Praca zdalna z domu, 8-16, ciepła kawka, zero stresu. Polecam
@Daw134: Tak jak wyżej koledzy sugerują - programowanie PLC to prawie (bo nie zawsze) wieczne delegacje ( ͡° ͜ʖ ͡°) A na UoP podstawę będziesz miał taką jak inż. automatyk na UR lub gorszą (na UR potrafią lepiej płacić jak dobra firma).

Polecam przebranżowienie się jak @misund - mi też się udało i też polecam ten styl życia.

Jak nie chcesz jeździć to już lepsza droga pójść
@Abre:
@Wegrzynski
@misund

Siemka, chcielibyście opowiedzieć więcej o pracy z PLC?

Ja również zastanawiam się nad rozwojem w kierunku programowania plc, jest to związane z moimi studiami i czytałem, że z tego można konkretnie zarobić.