Zwiększam bazę, ale wysiedzenie na trenażerze tyle czasu to już jest trochę droga przez mękę, z ERG w ogóle bym nie dał rady, ale jak sobie co jakiś czas przerzutkę zmienię to jest git. W ogóle to zacząłem jazdę i okazało się, że mam Di2 rozładowane i musiałem na chwilę podłączyć do prądu. xD Szkoda, że nie ma bardziej inteligentniejszego sposobu na sprawdzenie stanu baterii niż kliknięcie guzika na tylnej przerzutce, chociaż chyba można sprawdzić w komputerku? Na szczęście 5 minut ładowania wystarczyło żeby objechać całe 2 godzinki na trasie z 500m w górę. Właściwe to zanim Ci przestanie działać przerzutka, to najpierw się wyłącza przednia, więc jak na trasie zacznie brakować baterii to wrócisz do domu.
@veracholera: Ty masz chyba nowe Di2, to bez problemu łączy się z Garminem czy Wahoo. Warto połączyć, widać, jaki masz bieg, ile masz baterii, jaki przebieg na każdym przełożeniu, ile razy zmieniałeś biegi.
Zwiększam bazę, ale wysiedzenie na trenażerze tyle czasu to już jest trochę droga przez mękę, z ERG w ogóle bym nie dał rady, ale jak sobie co jakiś czas przerzutkę zmienię to jest git. W ogóle to zacząłem jazdę i okazało się, że mam Di2 rozładowane i musiałem na chwilę podłączyć do prądu. xD Szkoda, że nie ma bardziej inteligentniejszego sposobu na sprawdzenie stanu baterii niż kliknięcie guzika na tylnej przerzutce, chociaż chyba można sprawdzić w komputerku?
Na szczęście 5 minut ładowania wystarczyło żeby objechać całe 2 godzinki na trasie z 500m w górę.
Właściwe to zanim Ci przestanie działać przerzutka, to najpierw się wyłącza przednia, więc jak na trasie zacznie brakować baterii to wrócisz do domu.
#stacjonarnyrownik #rower #szosa #zwift
Ty masz chyba nowe Di2, to bez problemu łączy się z Garminem czy Wahoo. Warto połączyć, widać, jaki masz bieg, ile masz baterii, jaki przebieg na każdym przełożeniu, ile razy zmieniałeś biegi.