Wpis z mikrobloga

Jest mi przykro.

Wykop to moje miejsce w Internecie. Mam tu konto od ponad 14 lat, a zaglądam na portal niemal od samego początku jego istnienia.

Przyznam, że milczałem przy wszystkich poprzednich zmianach. Początkowo trudno mi było się przyzwyczaić nawet do Mikrobloga (tak, tak, dawno temu była tylko główna), przetrawiłem też kilka innych rozwiązań. Tym razem jestem jednak zwyczajnie zawiedziony.

Absolutnie nie jestem programistą i nie umiem opisać problemu ze wszystkimi poszczególnymi funkcjonalnościami. Potrafię jednak stwierdzić, że - ogólnie - zmiany działają na niekorzyść odbioru portalu przeze mnie, wieloletniego użytkownika.

Być może się przyzwyczaję. Tak, zostaję, wciąż uważam bowiem Wykop za najlepsze miejsce w polskim Internecie. Przynajmniej dla mnie. Humor tego miejsca, jego afery, niektóre przemyślenia i argumenty użytkowników - w mojej ocenie to coś więcej niż internetowa treść. To po prostu kawał mojego życia.

W kilku wpisach przeczytałem, że ktoś "oduzależnił się" od Wykopu, bo - zwyczajnie - nie chce się mu na niego wchodzić. W sumie, to przykro mi to pisać, ale mam podobnie. Z Wykopem spędzałem wiele wolnych chwil. Natomiast dziś - wszedłem dopiero teraz.

Wiem, że powrotu do starej wersji po prostu nie ma. Wierzę, że coś z tym wszystkim da się jeszcze zrobić.

Wołam @m__b, bo może ma jeszcze jajka. Michu, mam nadzieję, że zależy Ci jeszcze na opinii tak wiernych użytkowników jak ja.

Kończąc klamrą kompozycyjną: zwyczajnie mi przykro.

#wykop #afera #wykop20 #zalesie #nowywykop #moderacja
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach