Wpis z mikrobloga

@wojtoon:

miałem nokiany zimówki produkowane w Finlandii i trzymały sie kilka lat, a nokiany letnie produkowane w r0sji popękały po jednym sezonie. wewnątrz UE standard produkcji jest z grubsza taki sam, czy w olsztynie czy w niemczech.

a ogólnie to 95% ludzi użytkuje przeciętnie, a ty porównujesz po ultra dynamicznej jeździe, gdzie potrafisz skończyć opone w 5kkm i na koniec mowisz coś o jebnieciu sie w łeb
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko: Tak, bo wlasnie tak #!$%@? auto. Byly opony PRYMIUM jak nówki i #!$%@? poslizg na piachu i wodzie.
Kupilem nówki ale chinolki to niebo a ziemia.
2 lata dla opony to MAX
  • Odpowiedz
2 lata dla opony to MAX


@loczyn: kurde, ja mam jakieś stare opony zimowe, a przez ostatnie dwa lata traktuję je jak całoroczne (bo miałem zmienić na całoroczne, a letnie sprzedałem) i, o dziwo, nic im się nie dzieje (testowałem na mrozie i śniegu i mokrym)
  • Odpowiedz
śmieszy mnie jak większość tego głupiego społeczeństwa mówi hehe do normalnej jazdy to nawet najtańsze Chinole starczą hehe a potem deszcz pada i stoisz jak debil za takim ekspertem bo koła mu się kręcą w miejscu bo trochę wody na asfalcie albo mijasz takich dzbanów w rowie bo przy miejskich prędkościach tracą przyczepność. Świetny #!$%@? pomysł kupować chińskie gówna do auta wartego kilkadziesiąt tysięcy bo cebula nie pozwala choćby średniaków kupić xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Atreyu: ludzie, przecież różnica w jakości opon uwidacznia się dopiero w sytuacjach krytycznych, a nie podczas normalnej eksploatacji. Każdemu prędzej czy później zdarzy się awaryjne hamowanie w deszczu na autostradzie i może zdąży, a może zabraknie 5metrow przez chińskie gumy i chińskie klocki hamulcowe
  • Odpowiedz
Moze masz napęd na przód


@loczyn: no tak jak większość, nikt tu w wątku nie wspominał niczego innego

@Ranger: Ja mam na tył wiec czuje bardziej czy opony sa dobre czy gówniane.
  • Odpowiedz
@uefaman: Goodride, Sunny, Sailun, Rotalla, Imperial (belgijska marka, ale produkcja Chiny), Firemax, Zeetex, Tristar, Tracmax - jest tego pełno.

Sam jeżdżę trzeci rok na Imperialach całorocznych, ruch 90% miejski, samochód minivan 1.6 benzyna, rocznie ok. 15 kkm, bieżnik mam obecnie w okolicach 6 mm po regularnej rotacji kół, co 15 kkm. Jeżdżę spokojnie, przepisowo, na nic nie narzekam. W drugim samochodzie - Mercedesie miałem Goodyear letnie i różowej zdarzyło się na
  • Odpowiedz