Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ikswordyw Pytanie, jak bardzo zaawansowany jesteś, bo im bardziej, tym pewnie w/w rowery będą dla Ciebie miały więcej wad - ja jestem początkujący i kupiłem aspre 2, bo był na promocji i w 2022 zrobiłem nim trochę ponad 3k km i jeździło mi się super.


@buntowniczaczupakabra: Aspre 2 to fajny rower. W wersji na 2023 wrócili z jakiegoś powodu do starej fikuśnej ramy. Jakby nie patrzeć chyba najtańszy rower z GRX
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ikswordyw: pytanie o asfalt ze względu na napęd. Sporo graveli ma obecnie 1x, gdzie z przodu jest dość mały blat. Lubię szuterki, ale pewnie by mi trochę brakowało przełożeń na zjazdach albo nawet na płaskim w bezwietrzny dzień.

Aspre 2 za 6k to fajna opcja jak możesz dorzucić do budżetu. Będziesz miał GRX, który sprawdzi się w terenie ze względu na sprzęgiełko i hydraulikę, ale też i na asfalcie dzięki napędowi
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Paczek_w_masle: no bieda z tego co widzę. Znowu pustki w sklepach. W Twoim budżecie:

Boreas 1 Lite:
+ tani, w promce za ok. 3600 zł
~ Sram Rival 1x
- brak sztywnych osi

Ghost Road Rage
+ Sztywne osie
+ Suport HT2
~ Sora
~ W promce bywa po 4100 zł

M_Bike GRV100
~ Sora
~ 4800 zł
- nie wiem jaki suport
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Coś z tego wybiorę.


@ikswordyw: nie za bardzo masz z czego. Jeśli poszukasz jeszcze trochę, to możesz trafić na jakieś nsbike czy inny topstone, ale one są na napędzie Microshift Advent X z wystającym kabelkiem.

Ewentualnie jakbyś bardzo chciał, to możesz próbować szukać jakiejś szosy endurance za granicą, np. na wiggle. Jest kilka do 4k, ale nie wiem jaką oponę da się tam maksymalnie upchać (swoją drogą opony to koszt 200-300
@ikswordyw: zerknij tylko na gravele Marin, bardzo dobra marka, ceny też mają przyzwoite.
Merida Silex też jest ciekawym rozwiązaniem.
naciągając budżet można iść w canyona grizla (7200)