@aksal89 przy pojawieniu się blędów czyjnika martwego pola serwis polecil mi odpiąć na chwilę akumulator. Po ponownym podłączniu akumulatora zaswiecił sie tryb awaryjny i koniec jazdy. Auto miało kilka tygodni.
@myszczur: Kiedyś byli takie czasy, że jak się robiło update Ista P i leciała cała fura to trwało to parę godzin, chłopaki w serwisach zostawiali fury na noc bo nie było kiedy tego robić xD Teraz jest tryb expert i lecisz jeden sterownik jak musisz, temat też wymaga mocnego prostownika bo to piekielnie prądożerne.
@myszczur: o lol wlasnie dzis w drodze do biedry mi wyskoczyla dostepna aktualizacja, mialem to klikac XD napisz pliz wiecej co sie podzialo, tez F40, rozumiem lepiej nie klikac?:)
@Polacco00: kazde w miare mlode auto, nawet jesli tego nie widac bo nie ma „ekranow, asystentow” etc. ma szereg sterownikow - silnik, skrzynia, cala buda ze swiatelkami zamkami wycieraczkami etc, uklad hamowania itd itp - i tam soft pisza ludzie, i pomylki sie zdarzaja. Nawet jak jedziesz na roczny przeglad do aso to Ci moga wpalic nowy soft po cichu. Wiadomo im nowsze auto tym wiecej „dodatkow” wiec skala /
Typek z kanału "Sprawdzam jak" wyjaśniony przez widza za wrzucanie klik-bajtowych miniaturek na swoim live prezentujących zalane miasto (foto w komentarzu) #powodz #sprawdzamjak #wroclaw
@myszczur: najgorsze chyba te tablice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliwa sprawiedliwa
Po ponownym podłączniu akumulatora zaswiecił sie tryb awaryjny i koniec jazdy.
Auto miało kilka tygodni.
To bym się zdziwił
Teraz jest tryb expert i lecisz jeden sterownik jak musisz, temat też wymaga mocnego prostownika bo to piekielnie prądożerne.
Samochód jest od jeżdżenia a do tego nie trzeba mieć softu
Wiadomo im nowsze auto tym wiecej „dodatkow” wiec skala /
@myszczur: to może gaz wciśnij do końca.
tiaaa ;)
Od tego czekam kilka dni ew. sprawdzam zmiany ;)
@myszczur: Powiedz, że nie pracujesz w IT, nie mówiąc, że nie pracujesz w IT