Wpis z mikrobloga

@plasq: Ehh... Pochodziłbym sobie jako strażnik w średnim pancerzu z kuszą na plecach po murach w wewnętrznym pierścieniu, później rundka po zewnętrznym słuchając sielskiej muzyczki ze starego obozu. Po drodze odwiedziłbym Snafa po moj trzy potrawki z chrząszcza, pogadał ze Skipem, opluł Kharima i pośmieszkował z chłopakami strzegących wejścia przy południowej bramie, a na koniec poszedł na targowisko nabyć trzy zielone nowicjusze od Dextera. Będąc tam na pewno sprzedałbym dwa talerze
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RdestWolny: ehhhh. Niby dwójka jest lepsza pod każdym względem ale imho pierwsze wrota baldura mają jakąś taką niepowtarzalną atmosferę. Walczę też z sobą nad kupnem trójki ale wiem, że jakkolwiek dobra by ona nie była, to nie będzie TO
@Dwuteownik_ceownik: Dwójka dała mi to wszystko czego w jedynce po prostu zabrakło, niedawno po ponad 10 latach rozłąki znowu ją ukończyłem (wersja EE). Wspaniały, nostalgiczny powrót, prawie miałem łzy w oczach!

No właśnie, bardziej lubię dwójkę z jej liniowym dodatkiem - zakończeniem, dlatego pierwszą część nie darzę jakąś wielką sympatią, chociaż dubbing był mistrzowski (a ogrywałem ją w wydaniu pudełkowym, wielopłytowym ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

Ja
R.....y - @Dwuteownik_ceownik: Dwójka dała mi to wszystko czego w jedynce po prostu z...
@Dwuteownik_ceownik: Też ogrywałem jedynkę i dwójkę gdzieś w gimbazie/podstawówce. Niewiele wtedy rozumiałem z tych gier i strasznie denerwowała mnie ta skomplikowana mechanika kierowania drużyną. Dziś, z perspektywy lat, patrzę na to zupełnie inaczej. Świetna muzyka, narracja Kobuszewskiego - a w dwójce Fronczewskiego, muzyka, teksty postaci, dialogi, fabuła, enty raz ukończenia gry. Później powrót po dłuższej przerwie w okolicach 2009-2011 roku i to zarywanie nocek na studiach i te beztroskie lata jakie
@Dwuteownik_ceownik: Zależy czego się spodziewasz. W obecnej formie to bardzo ładna, duża dynamiczna gra turowo-taktyczna gdzie każda twoja akcja niesie ze sobą konsekwencje. Duży nacisk położono na wchodzenie w akcje/interakcje z otoczeniem i zwyczajnie twoją spostrzegawczość. Rzuty na percepcję, wiedzę, uniki, zręczność, spostrzegawczość, etc to trwały element będący wkomponowany w zwyczajny kontakt ze środowiskom w czasie rzeczywistym, trybie skradania (spodobał mi się bardzo), dialogach jak i samej walce.

Sama trójka w