Wpis z mikrobloga

@Marczeslaw: Allure to nie jest najniższa wersja co prawda ale wiesz, jak golf kosztuje w golasie 118k to pug 508 tanszy byc nie moze.

Kupilem znajomemu takiego puga w dieslu 180 koni, automat, wersja gt plus za 142k z wyprzedazy rocznika w 2020 roku. Teraz to ja niee oem co sie #!$%@?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 29
@cwlmod: Allure jest obecnie najniższa i najtańsza dostępną wersją. Nie ma już tych 116 konnych (ale też nie ma tych 180)
@sl1der: niby tak ale takie bmw3 zaczyna się od 200 tys a masz silnik 156 koni. Pugowi zachciało się wejście w klasę premium ale zapomnieli że za tym powinna iść też jakość xD
  • Odpowiedz
@Marczeslaw: siedziales w nim, posiadasz, czy powielasz mit o francuskich samochodach?
W srodku jesli chodzi o jakosc jest bardzo spoko, przynajmniej po takim szybkim porownaniu z merce klasy c. Oczywiscie nie wiadomo jak bedzie po przejechaniu kilkuset tysiecy kilometrow.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@Marczeslaw:

ale takie bmw3 zaczyna się od 200 tys a masz silnik 156 koni

Tylko podejrzewam, że jak BMW "się zaczyna", to tam są taborety i fajera, a wszystko inne musisz dołożyć.
  • Odpowiedz
@Marczeslaw: pamiętaj, że "zwykli" ludzie nie kupują w Polsce nowych aut bo ich nie stać. Zdecydowana większość zakupów jest na firmy. Przedsiębiorstwa stać na taką kasę bo biorą leasing na 2-3 lata i ich interesuje wysokość miesięcznej raty a potem auto oddają i zmieniają. Z kolei ci na JDG to często są wysokiej klasy specjaliści np. lekarze, obrotni mali przedsiębiorcy czy #programista15k i ich też stać na ratę leasingu, kredytu czy
  • Odpowiedz
  • 8
@Marczeslaw a mnie to cieszy;) mam takiego acz wersja 180 koni. Kupiony za 129k, dwa lata po kupnie wartość przy ubezpieczeniu bodajze 121k.
Co do jakości i "klasy premium", pgt nie jest klasą premium ale zarówno wyposażenie jak i wykończenie w środku choćby nie jest gorsze, ba, mam wrażenie, że materiały są lepszej jakości niż np we wspomnianym wyżej mietku
  • Odpowiedz