Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Oglądam "Chłopaki do wzięcia" i takie przemyślenia.. czym ja się różnie od nich? Efekt mamy taki sam - brak różowej. Co z tego że jestem po studiach, mam wszystkie zęby, nie pije, nie pale, mam ogarniętą robotę, nie wyglądam na menela skoro pod kątem matrymonialnym jesteśmy na tym samym poziomie? Czasem jacyś znajdują menelice na swoim poziomie na wsi ale założe się że i taka by mną wzgardziła bo woli wiejskiego badboya niż zwykłego typa. Od tego roku miałem na nowo podjąć się znalezienia kogoś, poinstalowane #tinder #badoo #facebookdating #sympatia i 0 efektów. Zawsze było gadanie że kobiety chcą normalnego gościa, bez nałogów, co ją nie bije, wykształcony to super i ładniejszy od diabła. Spełniam wszystkie wymagania i co? nico. Nie warto się wysilać, dbać o sylwetkę, być grzecznym, dżentelmenem, wykształconym, kulturalnym. Jak to powiedział Francisco Lachowski "it's all about the face". Pewnie byle przystojniak, który codziennie chleje będzie miał większe branie niż ja ambitny i dbający o kobiety. Teraz to nawet samotne matki nie chcą byle kogo.

#chlopakidowziecia #przegryw #tfwnogf #blackpill #hipergamia #samotnosc #przemyslenia #redpill #bluepill #rozowepaski #niebieskiepaski #wyglad #seks #feels

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63a469af1e930b5a39e1a394
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Oglądam "Chłopaki do wzięcia" i tak...

źródło: comment_1671719560KEP69tc2J4Y512TSMZlunq.jpg

Pobierz
  • 15
TroskliwyKról: > Jak to powiedział Francisco Lachowski "it's all about the face”

Nie tylko morda się liczy…