Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@agareas: p1250 to bardzo ogólnikowy błąd, na pewno dotyczy układu paliwa i może oznaczać wszystko, tak jak inni powyżej piszo o niskim stanie paliwa, nienormalnym ciśnieniu paliwa lub nawet usterkę obwodu wtryskiwaczy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@agareas: to strzelałbym że pompa paliwowa nie chodzi, słychać ją? Pod maską nie wali wachą? Chociaż szperając po necie ludzie odnoszą się też do adaptacji przepustnicy, błędu drugiego wtrysku czy MAP sensora, bez MAPa by nie palił, ale tak ogólnie to powinien. Pozostaje klasycznie sprawdzić czy jest iskra, sprawdzić czy jest paliwo. Wywal ten błąd i zobacz czy wróci ten sam. Weź multimetr i przeleć bezpieczeczniki (z multimetrem ustawionym na przejście
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@agareas: z ciekawości zajrzałem do książki błedów vag i elektromagnes o którym mowa to elektrozawór regulatora ciśnienia paliwa - brak zasilania lub sygnał niepoprawny
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@agareas: to zdjąłbym klemę na dwie minutki. Serio. Potem ustalałbym czy to problem z brakiem paliwa - najłatwiej prysnąć plakiem czy tam innym samostartem w dolot, jak zagada to już wiadomo że iskra jest. Można też, jeśli wystepuje, wcisnąć zaworek do pomiaru ciśnienia na listwie, powinien żywo prysnąć paliwkiem. Albo ściągnąć wężyk od powrotu paliwa, jeśli wystepuje. No i pompa, czy słychać pompę, jeśli nie to trzeba się do niej dorwać
@agareas: dość powszechny problem z polo pewnie pompa umarła, jaki masz tam silnik? Przy 1.2 (nie wiem jak przy innych) przy listwie wtryskowej jest taki zaworek (jak wentyl z rowera) wciśnij go jak siknie benzyną to znaczy, że ciśnienie paliwa jest ok, jak nie to wiesz że ciśnienia nie ma i pewnie pompa umarła ( ͡° ͜ʖ ͡°)