Wpis z mikrobloga

Masakra. Kubica wywalony z premy bo jak zwykle za mało się starali i nie wszytko w zespole było tak jak by sobie życzył. I jak zawsze to ich wina. Temu człowiekowi naprawdę trudno kibicować u mówię to jako kibic Ferrari.

O hypercarach można zapomnieć na min 2 sezony. O premie również a więc znów trafi do pół amatorów ścigać się z tyłu. Nic się nie zmienia od czasów BMW i zawsze albo kers albo clair albo deszcz na jego stincie.

Gość z takim CV, takim sponsorem, WECowym wieku a zespoły zabijają się o JM Correra który pół roku temu chodził tylko o kulach a dwa lata temu nie było pewne czy wstanie z wózka. #!$%@? Kvyat jest kacapem i go próbują ściągnąć mimo grożących sankcji. Ehhh. vanitas vanitatum et omnia Kubica.
#f1 #kubica #wec #lemans
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WEC powinien rozdawać karty.


@Raa_V: Nie nie powinien, niemal za każdym razem gdy wsiadł do auta Permy to je rozwalił. Zespół nie patrzy przez pryzmat sympatii bo jest rodakiem a przez pryzmat umiejętności, raczej już nikt go nie weźmie. Bankowo w światku jest już bardzo dobrze znany jako gość którego trzeba unikać
  • Odpowiedz
@Raa_V: tak właśnie wygląda sponsoring orlenu a wy checie młodych ich w to bagno #!$%@?ć. Bez orlenu sobie ten wiecznie opluwany kierowca załatwił testy w f1 i prawie wrócił w 2018. Z orlenem musi #!$%@?ć fikołki żeby w WEC jeździć. Poza tym PREMA pokazała że do WRT im daleko i wcale mnie odejście nie dziwi.
  • Odpowiedz
@Raa_V:

bo jak zwykle za mało się starali i nie wszytko w zespole było tak jak by sobie życzył. I jak zawsze to ich wina.

Prema w trakcie tego sezonu zdaje się wykorzystała oszałamiające 0 dni testowych. Jeździli jedynie w ramach posezonowych testów ELMS i WEC. Poza tym nigdzie ich nie było widać poza testami przed wylotem do Sebring. Inne zespoły przed Le Mans masowo jechały do Aragon w tym WRT trzema autami, Cool Racing i inni. W zeszłym sezonie też WRT zrobiło coś w stylu shakedownu na Spa razem z Toyotą. Do tego Jota i WRT jeździły na Silverstone dla Goodyeara w październiku. I pewnie więcej jeździli o czym nie było mowy, ale te zespoły nie obrabiają dwóch aut tą samą kadrą w przeciwieństwie do Premy.

O premie również a więc znów trafi do pół amatorów ścigać się
  • Odpowiedz