Wpis z mikrobloga

@jantje_van_sluis: Honda niestety istnieje duże ryzyko zeżarcia przez korozję + te diesle 2.2 jakimiś super udanymi konstrukcjami nie były.

Fiatowe 1.9JTDm-ki były dobrymi i trudnymi do zarżnięcia silnikami jeżeli tylko się o nie dbało, np. kwestia klapek w kolektorze i problematycznej skrzyni M32 (sypiące się łożyska), brak problemów z dostępnością części, bo dużo aut jeździło z tym silnikiem.
@jantje_van_sluis: Jeśli c5 to ten 163 KM i koniecznie hydro. Jeśli chodzi o koszt napraw tego zawieszenia to jeden siłownik około 1k ale one się zadki psują i nie trzeba ich wymieniać parami. Jedyne do czego się można przyczepić to zbyt delikatne@tuleje gotowi metalowe, szybko się zużywają i zaczyna stukać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jantje_van_sluis: pamiętaj żeby usunąć w 1.9 jtd klapki kolektora dolotowego to największy problem tych silników i kupuj auto z manualną klimatyzacją bo w jak jest automatyczna to aktywatory padają zawsze i trzeba deskę całą wydzierać żeby naprawić.