Wpis z mikrobloga

@AbaddonLincoln: ja się pozbyłem rocznego 2020 po sezonie jeżdżenia, ładne, ale sztywne w #!$%@?, oryginalny kokpit w amelinium to jakiś dramat, bo pancerze przecinał (in plus, że na chińskim allegro były pasujące klony), do tego na grupach raz/dwa razy w miesiącu płacz, że znowu ktoś obejmę od sztycy połamał (jest na 4nm), a dostępność żadna. Pewnie jeszcze mógłbym dorzucić narzekania o drogiej sztycy i widelcu, ale teraz każdy producent ma ten
@4x80: Moim zdaniem Scott nadal wygląda świeżo, pomimo tej samej ramy od 3 sezonów nadal nie ma wstydu.

@AbaddonLincoln: Również się zakochałem i mocno się zastanawiałem między RC a Endurance. Ostatecznie zdecydowałem się na Addicta z 2022 w wersji endurance i wymieniłem w nim kokpit na Karbonowy Creston żeby wyglądał bardziej sportowo ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ja bym się nie odważył poddawać w wątpliwość tego układu, w kontekście aero.


@AbaddonLincoln: Bo mi o coś innego chodzi. Ja nie jeżdżę na ustawki i się bujam na ramie z 2014 roku ale wy lubicie rywalizację na ulicy, w modelach ram i ciuchów wiec jak OPa planuje kupić rower i chce być trendy to teraz jak widzę zachodzą wielkie zmiany na rynku w szosach. Przecież ślepy nie jestem. ( ͡
@4x80: ale to zmiany w modzie co najwyżej, a nie w podstawowych prawach fizyki, których badanie jednoznacznie pokazuje, że dotychczasowa bryła jest niezastąpiona. I w związku z tym, niektórzy dalej będą tłukli to samo, delikatnie co najwyżej to udoskonalając.

I nie wiem po co te brednie o ściganiu, ustawkach. Też nic takiego nie robię, a dizajn tak jeden, jak i drugi, potrafi być miły dla oka i ducha.
ale to zmiany w modzie co najwyżej, a nie w podstawowych prawach fizyki, których badanie jednoznacznie pokazuje, że dotychczasowa bryła jest niezastąpiona.


@AbaddonLincoln: nie w fizyce rzecz, a przepisach UCI. Jeśli nie stosujesz przepisów, to optymalne kształty są zupełnie niepodobne