Wpis z mikrobloga

Wytłumaczcie mi jedno. Jestem całkiem zielona w tych tematach..

Jeśli popieram WOŚP, to jestem lewakiem?! A nie było przypadkiem tak, że to prawacka ideologia jest za wzajemnym pomaganiem sobie ludzi?

Ja już całkiem nie rozumiem tej całej polityki i tego waszego podziału... ;s

#prawaki #lewaki #wosp #pytanie #nierozumiem
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MaxiimumR: oni sami tego chyba nie rozumieją. socjal - zły. dobrowolna pomoc - też zła. ja tam już nie wnikam i szczerze mówiąc, to nie interesuje mnie zdanie ludzi z wykopu na takie tematy.
  • Odpowiedz
@MaxiimumR: Wykopkowa logika jest prosta: wszystko co nie jest "prawackie" jest "lewackie". Owsiak nie wpisuje się w pierwszy schemat, więc on i WOŚP są lewaccy (tak samo i Ty ich popierając i dając im dobrowolnie swoje pieniądze). Dziękuję za uwagę.
  • Odpowiedz
@MaxiimumR: Bo ty myślisz że on zbiera na dzieci ? A gdyby mówił że zbiera na Woodstock to byś dała ? :D Wszyscy myślą o dzieciach dając Owsiakowi ale on wydaje także na co innego ...na tym polega lewacki podstęp , wykorzystuje media za który będziesz płaciła abonament itd... o czym tu gadać jawne ukryte "kłamstwa" poprzez niedoinformowanie darczyńców na co idą pieniądze. Chyba jaja sobie robisz zadając takie pytania
  • Odpowiedz
  • 4
@mysliwy:

Bo ty myślisz że on zbiera na dzieci ? A gdyby mówił ze zbiera na Wiodstock to byś dała ? :D

Ale tak nie mowi. Jakie masz dowody że tak jest jak Ty piszesz? Jesli masz mi teraz zarzucić takimi "argumentami" jak zarzucili w materiale TV Republika to jednak lepiej nie odpowiadaj...
  • Odpowiedz