Aktywne Wpisy

Jamniki2 +11
W poniedziałek pierwsza dywidenda od SCHD, 2 k usd xD i tak co trzy miesiące (co roku 10% więcej) jakby się uprzeć do można by już w-----ć palę i siedzieć w Tajlandii chyba co? Dobijemy do 15k zł miesięcznie i pomyślimy... bo na pokładzie dzieciak za 3 miesiące.
ALL IN SCHD, jak będę przechodzić na emeryturę za pare lat, a mam już 27 wtedy jepq przymaksuję.
Na fotce niżej symulacja następnych lat
ALL IN SCHD, jak będę przechodzić na emeryturę za pare lat, a mam już 27 wtedy jepq przymaksuję.
Na fotce niżej symulacja następnych lat

źródło: Zrzut ekranu 2025-03-26 o 21.22.10
Pobierz
arturek98c +57
nie róbmy z aborcji najważniejszego tematu dla Polski i Polaków, bo to POwski as z rękawa do manipulowania kobiet, które nie znają się na polityce. A aborcji i tak nie wprowadzą, bo nie mieliby czego obiecywać
#kanalzero
#kanalzero
<liczba robotaxi> x <roczny zysk z taxówki> = <roczny zysk z biznesu robotaxi>
Jak mówi to anonimowy mirek, to ludzie nie potrafią przemnożyć dwóch liczb. Ciekawe czy te słowa z ust multimiliardera brzmią nieco bardziej sensownie.
#tesla #robotaxi #elonmusk #gielda #usa
Lecę do biura patentowego
Elon zawsze mówi: the best part is no part.
Hint: usuń hindusa, któremu w Stanach też musisz płacić 30-50k USD rocznie
@Markowowski: Tesla ma flotę ~7M. Co roku obecnie produkuje 1.8M.
Przy 1M taksówek, przy zarobku 50k rocznie, to 50 miliardów przychodu. Przy obecnym market capie to dawało by P/E równe 16. Przy 2M, P/E było by 8.
P/E=8 to dość mało, jak na firmę, która będzie mogła co roku zwiększyć swoje zyski o kolejne kilkadziesiąt miliardów.
@bb007: wiesz czym się różni zysk / dochód od przychodu? ( ͡° ͜
źródło: image
Pobierzjuż była próba shared economy wielkie tytuły w mediach uber pierwsza firma zarabiająca na taxi bez swoich samochodów, dzisiaj uber ma swoją flotę
Kolejny biznes który umiera to car sharing
@bb007: "w ramach zysku ponoszą koszty" - LOL. Twoje zdanie nie brzmi tak jak prawdopodobnie chciałeś by brzmiało. Domyślam się, co chciałeś przez to powiedzieć.
drobne naprawy to nadal koszt i w praktyce zmniejsza
Koszt to jest wtedy jak masz fakturę a nie jak pójdziesz ze szmatą czyścić auto
Większości kontrargumentów jest naprawdę durna i naiwna. Naprawdę trzeba nie mieć w sobie krzty pokory względem siebie i funkcjonowania świata, żeby myśleć że ogromna korporacja, która ma całe działy od rozwiązywania problemów nie wzięła pod