Wpis z mikrobloga

Dzisiaj coś dla kredyciarzy.
Jakby ktoś chciał się pobawić to dodałem nową funkcjonalność nadpłaty kredytu w https://kalkulator-kredytowy.azurewebsites.net

Narazie tylko rata stała i skrócenie okresu, zawsze coś :)

Zapraszam do testów i szukania błędów :P

#nieruchomosci #kredythipoteczny #mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie #ekonomia #finanse
pastibox - Dzisiaj coś dla kredyciarzy.
Jakby ktoś chciał się pobawić to dodałem now...

źródło: comment_1669329630qE90jtzgAJls8saVSd1wFL.jpg

Pobierz
  • 17
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@SleepingGod: gnębić źle, pomagać źle :)
Wbrew pozorom to my tu uważamy, że tym którzy wzięli kredo na swoje pierwsze mieszkanie i sobie nie radzą należy pomagać.

Wszystkie inne zadłużone mendy należy j*bać prądem!

Masz do mnie jakieś pretensje a nie ja jestem odpowiedzialny za twoją sytuację finansową.
Zrobiłem narzędzie morze skorzystasz i się przyda :) Enjoy!
@pastibox: Misiaczku - o moją sytuację się nie martw, jestem programistą z kilkunastoletnim stażem pracującym na B2B dla zagranicznych firm, w ciągu 12 miesięcy moje dolarowe dochody skoczyły o 80%, a o złotówkowych nawet nie wspominam XD Powiedz lepiej pajacu dlaczego naganiasz na nadpłatę kredytu w sytuacji gdy realna stopa zwrotu z takiej inwestycji jest ujemna? XD Osobiście uważam, że ci za to płacą, bo nie wierzę, że ktokolwiek zajmujący się
@iMarket: Na razie stopy są ujemne, masz gdzieś bezpieczną przystań dającą 20% ROI? Nadpaty zawsze opłaca się robić, choćby ze względów psychicznych - zawsze lepiej się czuć wiedząc, że za kolejny miesiąc znowu skrócę krechę o parę miesięcy robiąc nadpłatę. Nie mówiąc o inym czynniku bezpieczeństwie - w razie "w" mogę wydłużyc okres kredytową, płacą niższą ratę.

@SleepingGod: Na razie trzepiesz kilkadziesiąt kafli na miesiąc spoko. Ale czasem z miesiąca
dlaczego naganiasz na nadpłatę kredytu w sytuacji gdy realna stopa zwrotu z takiej inwestycji jest ujemna?