Wpis z mikrobloga

@Nihilnovii: SLG mialo kolejke spelli idacych 1,2,3,4 fazujac bossa po innym skillu zawsze mialo sie inna kolejnosc mechanik w kolejnych fazach, progress mythic przy takich zmiennych jest trudny bo do wyuczenia sie walki najlepsza jest powtarzalnosc co powodowalo ze albo drastycznie sie scigalo z timerem robiac giga dps albo stopowalo aby przejsc do kolejnej fazy w danym, odpowiednim dla grupy momencie co np z czasem i zdobyciem gearu znacznie utrudnialo rekille
@nairoht: @Nihilnovii: Kto nie lubi innego timeru spawnu skirmisherów w p2 i p3 kiedy 100 pullek grasz normalnie i nagle masz wiatry podczas innej mechaniki niż zwykle ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dzięki Kaal za casty slowa które zmieniały queue ( ͡° ͜ʖ ͡°) Draven który czasem leci na wakacje zamiast bić addy, blade który był w stanie się rozdwoić (nawet po fixie),