Wpis z mikrobloga

czemu tego w zasadzie nie da się spotkać w innych markach


@Shatter: Miało to więcej samochodów niż myślisz. Po prostu ludzie tego nie dorzucali przy konfigurowaniu.

Przykład z brzegu: Passat B5. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co ciekawe, większość producentów robiła to lepiej od forda bo nie było tych okropnych pręcików, przykład z brzegu: Passat B5, który miał to rozwiązane na bazie rozwiązania z A8 D2. (
  • Odpowiedz
@jmuhha: Sama nie mam, ale jechałam parę razy ze znajomymi czy członkami rodziny, którzy mieli. Strasznie mnie to #!$%@?ło, bo najpierw grzeje ci się dupa, a potem wychodzisz na zimno i od razu czujesz je najbardziej w tym rozgrzanym miejscu. Poza tym takie mocne zmiany temperatury nie są zdrowe... Gdybym miała podgrzewane siedzenia w aucie, to i tak bym z tej funkcji nie korzystała ¯\_(ツ)_/¯
Natomiast z podgrzewaną kierownicą nigdy
  • Odpowiedz
@ksndr: Ja tam dupki sobie tak często nie grzeję jak korzystam z grzania kierownicy. Później aż dziwnie jest bez tego - kierownica jest nieprzyjemnie zimna ;)
  • Odpowiedz
@Khaine ale zdajesz sobie sprawę że możesz przekręcić klucz w tej toyocie na pozycję zasilania i załączyć ogrzewanie foteli nie odpalając auta ? Wtedy pobiera z Akumulatora i to chyba jasne . Tak jak włączasz światła z wyłączonym silnikiem . Po odpaleniu silnika całość jest zasilana z alternatora
  • Odpowiedz