Wpis z mikrobloga

@wujogm: a później zasięg auta 120 km i bieganie w poszukiwaniu wtyczki XD poza tym powodzenia w rozgrzaniu skórzanych foteli - w ten sposób to pewnie ze 30 minut będzie trwało, a z podgrzewaniem foteli trwa to półtorej minuty i cieplutko
  • Odpowiedz
ja nie mam ale stac mnie na garaż


@Jarsad1: też mam garaż i do tego podgrzewaną kierownicę i fotele - i ciągle używam podgrzewania, bo to po prostu mega przyjemne jak nie trzeba czekać aż wnętrze pojazdu się nagrzeje, a fotele i kiera są przyjemnie ciepłe. Poza tym garażu nie weźmiesz wszędzie i jak zostawisz auto na dwie godziny zaparkowane pod sklepem etc, to się przecież wychłodzi
  • Odpowiedz
  • 0
@bylem_zielonko co z tego jak nie jeżdżę więcej niż 100 kilometrów dziennie, grzane fotele i kierownice mogę włączyć po wejściu do auta, tak jak mówisz chwila i jest cieplutko.
  • Odpowiedz
@jmuhha: a ja miałem i fotele i kierownice w poprzednim aucie, teraz kupiłem takie bez i to świadomie bo w sumie po za włączaniem tego komuś to nie używałem (,)
  • Odpowiedz
@Khaine: No ty, przecież nie OP xD doczytaj sobie czym jest alternator i w ogóle to powinieneś mieć odebrane prawo do komentowania xD bo są ludzie którzy uwierzą w te twój bełkot, nie włączą grzania pupy, bo jakiś anonim napisał na wykopie, że nie odpalą auta. A jak dobrze wiemy na wykopie siedzą lekarze, prawnicy, specjaliści rożnego rodzaju… No i ty xD
  • Odpowiedz
@rudy_defekacjusz: Nawet na stronie salonu Toyoty masz napisane, że akumulator może być używany do grzania foteli a ty nie wiedząc jaki ma model i markę samochodu na pewno wiesz jak to jest dokładnie tam zaimplementowane, za to pierwszy zaczynasz szczekać przeświadczony o swojej wszechwiedzy XD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Khaine:
1. Alternator podczas pracy silnika na bieżąco ładuje akumulator.
2. Grzanie foteli uruchamia się raczej po odpaleniu samochodu.
3. Jak ma rozładować akumulator który na bieżąco się ładuje.
  • Odpowiedz
Jak ma rozładować akumulator który na bieżąco się ładuje.


@Horvath: Ale sobie zdajesz sprawę, że samochód na krótkim dystansie może więcej energii z akumulatora zużyć niż odzyska z alternatora? XD Ponadto auta mają start-stopy, silnik może ludziom gasnąć na światłach a wtedy alternator nie działa a prąd jest zjadany - dodaj do tego że przyjdzie mróz którego wcześniej nie było i może być niemiła niespodzianka.
  • Odpowiedz