Wpis z mikrobloga

@Straznik_Kalorii: no ale też są pod względem graficznym trochę jak gry sprzed 10 lat. W Zeldzie też masz takie rozmyte tektury, ale za to dużo świat bez wczytywania. Tutaj pewnie jest podobnie, tak zakładam. A Switch to Nintendo. Nintendo zawsze stawiało bardziej na grywalność i zabawę, niż na ultra realistyczną grafikę, więc to że Switch ma dużo do tego, bo ta konsola też nie jest jakimś kosmosem pod względem parametrów.
@xionacz: @fizzly: argumenty że "może i Nintendo nie wyrabia z grafiką ale to dlatego że skupia się na innych aspektach" działały w 2009 roku, teraz wiadomo że po prostu olewają swoich konsumentów bo dzieciaki/manchildreny i tak kupią nowe gówno jak będzie miało dolepione logo pokemonów, niezbyt się orientuję w gen 9 ale gen 8 to była jakaś porażka, 6 i 7 trochę też ale akurat tutaj mniej pod względem grafiki
@Straznik_Kalorii: @dergfell: @fizzly: tu jest problem z silnikiem gry który, najpierw został zmodernizowany pod 3dsa a potem pod switchem. Silnik ten jest przestarzały technologicznie ale pozwala na łatwe tworzenie pokemonów. Monolith też ma swój, to są mistrzowie kodu i sam silnik został stworzony pod switcha dlatego Xenoblade wygląda tak dobrze. SMT 5 pierwsza gra w serii która jest w full 3D korzysta z unreala, a wygląda świetnie na switchu.