Wpis z mikrobloga

  • 3
@Pociongowy bańka zajebistosci ic i ogólnie polskich pociągów. Każdy wie, że nie ma co liczyć na punktualność, składy są stare, często się psują, jak widać po moim przykładzie może cię po prostu pier*olnac prąd, albo możesz się 5 metrów dalej - w kiblu wyje*ać na szczynach. A to tylko dwa przykłady z jednego wagonu (i to nie całego). To, że Ty wykonujesz swoją pracę wzorowo, nie zmieni kompletnie nic w kontekście całokształtu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@krzychbrown: przeczytaj mój komentarz wyżej ze zrozumieniem zanim bzdury będziesz znów wypisywał. Nie żyje w bańce zajebistości IC, sam krytykuje mojego pracodawcę bo jest za co. Punktualność to nie tylko problem IC ale i całej kolei, co często udowadniam gdy ktoś wspomina o tym na wykopie. Podanie nr pociągu i zawołanie mnie da Ci odpowiedź o przyczynach gdy tylko będą wpisane i wtedy można oceniać czy była to wina przewoźnika czy
  • Odpowiedz
  • 3
@Pociongowy ja rozumiem, rozumiem, no na wszystko jest wymówka ogólnie. Mnie też prąd tylko kopnął i spoko nie było problemu, mogę sobie złożyć pozew do sądu, a w sumie lepiej żebym się nie odzywał głośniej, bo mogę kogoś urazić. A mi się właśnie wydaje, że w tym przypadku odnosząc się do całej grupy robię dobrze, bo może ktoś się zastanowi czy przypadkiem nie sprawdzić czegoś dodatkowo/za kolegę. Czy standardowo - dopiero jak
  • Odpowiedz
@krzychbrown ja ostatnio z wagonu pierwszej klasy latałam do drugiej przez wars do kibla, bo w pierwszej zamknięte xD warto było dopłacić za bilet xD

Zanim ktoś się przysra, że można było zgłosić, żeby łaskawie otworzyli, to musiałabym przebiec jeszcze więcej wagonów, bo wszyscy poszli gdzieś w #!$%@?.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Pociongowy: weź się uspokój #!$%@?. Warunki pracy macie #!$%@? prawda, musicie dbać o czystość jakbyście nie byli wystarczająco odpowiedzialni za dowiezienie składu, i ja to rozumiem ale #!$%@? jasne pogwałcenie BHP to już nie przelewki. Co gdyby to nie był dorosły chłop tylko dzieciak jakiś nagle zdecydował że chce zobaczyć ile jego mózg ma oporności? Całe #!$%@? pkp miałoby gorąco a maszynista poszedł pierdziec w pasiaki. Z dwojga złego wolę zastać
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: nie. Ja mam prowadzić pociąg zgodnie z przepisami oraz mnie obchodzi lokomotywa i jej połączenie z pierwszym wagonem. Dalej to już działka kierownika pociągu oraz zespołu który przygotowywał skład do drogi.
  • Odpowiedz
@Pociongowy: Czyli to nie jest wina IC tylko Zenka z Utrzymania, że w połączeniu IC realizowanego w wagonie IC, utrzymywanego przez IC można zejść z tego świata bo są odsłonięte styki 240V?

Ulało Ci się coś
  • Odpowiedz
@Pociongowy: raz tylko w pociągu a lubię i jeździłem bardzo często mnie spotkała niemiła sytuacja. Nadgorliwy covidiota gówniarz konduktor nie chciał nam sprzedać biletów z dziewczyną bo został tylko jeden w limicie. Musiałem brać taryfę za 1000zł żeby zdążyć na ważną uroczystość.
A tak to wszyscy mili wyrozumiali odpowiedzą na pytanie. Pełna kulturka. W sumie 20 lat temu na lokalnej trasie tych zwykłych pociągów (wtedy chyba była jedna spółka) konduktor jeździł
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sayong: żaden z Was nie potrafi czytać ze zrozumieniem o co mi chodzi tak?? Nie jest to wina maszynisty albo ustawiacza, a op najchętniej każdemu by jebnal mele na ryj bo tak. ¯\_(ツ)_/¯
Ulało Wam się coś.
  • Odpowiedz