Wpis z mikrobloga

Obraził się na mnie wulkanizator, i się zastanawiam, czy to ja zachowałam się jak Karen, czy jednak miałam racje.

Wynajmuje auto z Arvala, płace za to, ze nie martwię się niczym, klikam w kalendarzu dostępny termin wymiany opon u wybranego wulkanizatora i tyle powinno mnie interesować. Oni maja te koła przechowywać również.

Termin wybrałam ze 2 tygodnie temu. Na 22.11 o 8 rano. Wczoraj wulkanizator wysłał maila, ze moje opony będą początkiem przyszłego tygodnia i ten termin jest nierealny. To dzisiaj oddzwaniam, żeby się dowiedzieć na kiedy to przesunie. Myślałam, ze dzień, dwa, skoro na początku tygodnia dostaną opony, a on mi, ze na 2.12. Mnie najpierw przytkało, zapytałam czy żartuje, a on mi, ze nic nie może, bo takie są terminy, ze sam dostał informacje o tym wczoraj. Tu mi żyłka skoczyła, i zapytałam go „ale tak w sumie to co mnie to interesuje?”, wrednym tonem, jak najbardziej, nie przeczę. A gosc się obraził, powiedział, ze jego to tez nie interesuje j tych opon mi nie wymieni, i się rozłączył XD

Serio bym się nie wkurzyła, jakby to było przesunięcie o dzień lub dwa, ale dwa tygodnie? Ja tez nie umawiałam ten wizyty na ostatnia chwile, tylko dwa tygodnie temu. Fryzjerki, kosmetyczki i inne, w takich sytuacjach stają na głowie, i dzwonią po klientach żeby te wizyty zamienić, a wulkanizator w takiej sytuacji przełoży mnie na koniec kolejki.

Dzwoniłam do Arvala, oni w ogóle nic nie wiedza, ze coś jest nie tak z tym moim terminem, u nich swieci się 22.11 i nie ma żadnych zgłoszonych problemów. Będą wyjaśniać o co chodzi i się odezwa.

I nie mam pojecia jak wyglada komunikacja między arvalem a wulkanizatorami, jak tu ktoś wie nich napisze. Z mojej strony to wyglądało tak, ze płace za full wypas pakiet, w aplikacji początkowo była informacja, ze kalendarz wymiany opon będzie dostępny jak już moje opony zostaną zakupione. Mogłam wybrać z kilku wulkanizatorów z okolicy, którzy współpracują z arvalem. A później wskoczył kalendarz wizyt, wiec myślałam, ze te opony to już są zakupione, skoro mogłam nawet duże wcześniejsze terminy wybrać. Ale mi nie pasowały wiec wybrałam 22.11. To jakim cudem mieliby zrealizować wcześniejsze terminy?

No uniosłam się, ale bez przesady, nie wyzywałem gościa, nie straszyłam, powiedziałam tylko wrednym tonem „ale tak w sumie to co mnie to interesuje?”. Czy ja jestem Karen, czy wulkanizator płatek śniegu, o to jest pytanie.

#motoryzacja #opony #wynajemsamochodu #wulkanizacja #samochody #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
  • 196
@rudyba: smtune troche jest to, ze czesc wykopkow skupila sie na fakcie, ze nie umiesz wymienic opon. Raz, ze nie kazdy musi potrafic a dwa, ze masz pelne prawo zlecic to komus.

Generalnie slabo do podwykonawcy rzucac tekst 'co mnie to obchodzi', nic tym nie zdzialasz, pratkycznie nigdy. Imo nie zachowalas sie jak Karen, w gosciu tez winy jakos super nie widze, bo skoro nie dostal opon to jak ma Ci
@rudyba: dobrze zrobiłaś - płacisz za usługę, dostawcą jest Arval i jeśli ich podwykonawca (wulkanizator) nie jest w stanie dotrzymać zadeklarowanego im wcześniej terminu powinien zgłosić to im. Pewnie tego nie zrobił bo może mieć jakieś kary umowne więc próbował dogadać się z Tobą.

Inaczej sytuacja by wyglądała gdybyś po prostu chciała wymienić opony bezpośrednio u tego wulkanizatora, umówiła się z nim i wtedy próbowałby przełożyć termin.
@rudyba: Jedynym błędem jaki zrobiłaś jest pytanie o ocenę /poradę niektórych idiotow powyżej. "Sama se wymień", "sama jesteś sobie winna, że polegasz na usługach". Ja p****, wieczni robole, którzy nie rozumieją, że czas czasami ważniejszy od pieniędzy i że jak płacisz za usługę to masz prawo wymagać jakości.

Zostaje Ci dać znac pozostałym użytkownikom usługi jak się sprawy mają i następnym razem wybrać taką, która dowozi jakość odpowiadającą cenie.

Zrobił bym
A tego nie wiem. Teoretycznie powinien je mieć już, w praktyce chyba jeszcze ich nie Ła


@rudyba: więc jeżeli nie zmieniałaś u niego wiosna i nie zostawiłaś mu zimowek to chłop sobie zetknął w kalendarz na 3 dni przed terminem a te 2 tygodnie to potrzebuje na dostawę opon. Tako rzecze moja szklana kula.
@rudyba: Serwisuje arvala, i to ze arval ma swoj kalendarz nie oznacza ze serwis się do niego podporządkuje. A jak dostał info nagle ze opony dostanie za dwa dni, to nikt od ręki nie trzyma terminu niewiedząc ze będą one na ten termin. Do tego jest sezon.
@rudyba: Ja jak mam wyważone to sam wymieniam. Ci debile nawet nie sprawdzają odpowiednich ciśnień do pompowania i pompują do standardu 2,2 bara zamiast jak w moich minimum 2,8.
Poza tym raz rozwalili pierścień centrujący i nie założyli drugiego- miałem straszne bicie, że sam musiałem #!$%@? zdjąć koło i założyć.
Do tego przy januszowych wulkanizatorach często leżą wkręty, itp. W tym sezonie już po raz trzeci nagle znalazłem wbitego wkręta w