Aktywne Wpisy
jegertilbake +799
Po tym jak sie zrobil hype na frytkownice beztluszczowe do ktorych bylem sceptycznie nastawiony stwierdzilem, ze jednak dokonam zakupu, bo nadarzyla sie dobra okazja kupic Ninja AF400 wiec raczej gorna polka jesli chodzi o tego typu sprzet.
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
nykkjen +77
wieczur
Wynajmuje auto z Arvala, płace za to, ze nie martwię się niczym, klikam w kalendarzu dostępny termin wymiany opon u wybranego wulkanizatora i tyle powinno mnie interesować. Oni maja te koła przechowywać również.
Termin wybrałam ze 2 tygodnie temu. Na 22.11 o 8 rano. Wczoraj wulkanizator wysłał maila, ze moje opony będą początkiem przyszłego tygodnia i ten termin jest nierealny. To dzisiaj oddzwaniam, żeby się dowiedzieć na kiedy to przesunie. Myślałam, ze dzień, dwa, skoro na początku tygodnia dostaną opony, a on mi, ze na 2.12. Mnie najpierw przytkało, zapytałam czy żartuje, a on mi, ze nic nie może, bo takie są terminy, ze sam dostał informacje o tym wczoraj. Tu mi żyłka skoczyła, i zapytałam go „ale tak w sumie to co mnie to interesuje?”, wrednym tonem, jak najbardziej, nie przeczę. A gosc się obraził, powiedział, ze jego to tez nie interesuje j tych opon mi nie wymieni, i się rozłączył XD
Serio bym się nie wkurzyła, jakby to było przesunięcie o dzień lub dwa, ale dwa tygodnie? Ja tez nie umawiałam ten wizyty na ostatnia chwile, tylko dwa tygodnie temu. Fryzjerki, kosmetyczki i inne, w takich sytuacjach stają na głowie, i dzwonią po klientach żeby te wizyty zamienić, a wulkanizator w takiej sytuacji przełoży mnie na koniec kolejki.
Dzwoniłam do Arvala, oni w ogóle nic nie wiedza, ze coś jest nie tak z tym moim terminem, u nich swieci się 22.11 i nie ma żadnych zgłoszonych problemów. Będą wyjaśniać o co chodzi i się odezwa.
I nie mam pojecia jak wyglada komunikacja między arvalem a wulkanizatorami, jak tu ktoś wie nich napisze. Z mojej strony to wyglądało tak, ze płace za full wypas pakiet, w aplikacji początkowo była informacja, ze kalendarz wymiany opon będzie dostępny jak już moje opony zostaną zakupione. Mogłam wybrać z kilku wulkanizatorów z okolicy, którzy współpracują z arvalem. A później wskoczył kalendarz wizyt, wiec myślałam, ze te opony to już są zakupione, skoro mogłam nawet duże wcześniejsze terminy wybrać. Ale mi nie pasowały wiec wybrałam 22.11. To jakim cudem mieliby zrealizować wcześniejsze terminy?
No uniosłam się, ale bez przesady, nie wyzywałem gościa, nie straszyłam, powiedziałam tylko wrednym tonem „ale tak w sumie to co mnie to interesuje?”. Czy ja jestem Karen, czy wulkanizator płatek śniegu, o to jest pytanie.
#motoryzacja #opony #wynajemsamochodu #wulkanizacja #samochody #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
Komentarz usunięty przez autora
@rudyba Druga sprawa jest taka, że pretensje zgłaszasz tam gdzie płacisz. Twoim operatorem jest Arval to do nich z reklamacjami.