- Quest giver stojący pośrodku i npc snujący się w tle rodem z gry mmorpg - Twarde cięcie, dłuższy czarny ekran oznajmiające, że scena dialogu jest czymś oddzielnym od pozostałego gejmpleju - Dynamika sceny w postaci dwóch stojących nieruchomo osób rodem z Dragon Age Origins z 2009 roku - Mimika twarzy rodem z Star Wars KOTOR z 2003 roku - Jakość głosów rodem z polskiej dowolnej produkcji filmowej
Szczerze mówiąc coraz mniej się jaram tą produkcją. Rozumiem że studio nie jest producentem gier AAA, ale jednak w 2023 roku mogli się bardziej postarać, jeśli chodzi o jakość ważnego elementu jakim są sceny dialogów między postaciami.
@morgiel: trochę rozczarowało, ale nie jest aż tak tragicznie. Może nie mam wielkich wymagań. Kupię używkę i z przyjemnością zagram, raczej nie kupię na premierę ( ͡°ʖ̯͡°)
@gawix: ja sie boje ze będzie casus Cyberpunk 2077 - gra będzie potrzebowała jeszcze minimum ten rok prac. Żeby usunąć błędy i glicze ale przede wszystkim, żeby rozbudować i dopracować mechaniki oraz dostarczyć więcej zawartości. Że może być jak z takimi brejndensami w cyberku - super rozdmuchana, reklamowana mechanika a ostatecznie w grze jej używamy kilka razy. I że tak może być w HL z np. warzeniem eliksirów - super, że
@pablo397: To raczej standard w grach tego typu. Pewnie główne misje fabularne będą miały cutscenki z mocapem i dedykowane miejscówki, a poboczne zapychacze będą wyglądały tak jak tu. Ja to raczej spodziewałem się, że gra będzie niższej jakości niż to, co widzę. Harry Potter nie interesuje mnie ani trochę, ale może nawet dam temu szansę.
@pablo397: nie pomyślałem o tym jak Ty, ale to co mówisz może mieć sens. Mam nadzieje że jednak studia już nie popełnia błędu co REDZI i wypuszcza Hogwarts Legacy grywalne. Już przesuwana była premiera kilkukrotnie, wiec liczę ze będzie dobrze.
A jeśli nie; to #!$%@?ć - w 2023 wychodzi Diablo 4( ͡°͜ʖ͡°)
@arcxa: Nie wierzę że to pisze ale to w sumie spoko pomysł. Tylko z poważną grafika, bez budowania za to z jakimś lekkim craftingiem (zbieranie ziół), lataniem na miotłach i jakichś hipogryfach.
Dynamika sceny w postaci dwóch stojących nieruchomo osób rodem z Dragon Age Origins z 2009 roku.
Tutaj się nie zgodzę. Mimika nie jest najwyższych lotów ale nie jest tragiczna. W starych grach chyba wrzucało się nadmierną gestykulację, żeby nadrobić braki mimiki. Tutaj wydaje się to w miarę adekwatne do rozmowy o #!$%@?. Za to dorzucę krytykę sposobu przemieszczania sie tego NPCa w tle - wygląda jak wycięty z GTA
@pablo397: Normalnie jak w HZD, odrzuca mnie od gry jeśli tak wyglądają rozmowy. Uncharted 4 jest wciąż niedoścignionym wzorem dla mnie jeśli chodzi o jakość
@pablo397: teraz dopiero widze, jak genialny jest w tej kwestii cyberpunk. ciezko bedzie wrocic do tych postaci, ktore sie nie ruszaja w trakcie dialogow.
@morgiel: Szczerze te dialogi brzmią trochę jak z jakiegoś syntezatora na podstawie AI, być może to jeszcze placeholder ale z drugiej strony na tym etapie produkcji powinno być już wszystko nagrane i zaimplementowane. Jeśli to faktyczne dialogi to trochę śmiech na sali ( ͡°͜ʖ͡°)
- Quest giver stojący pośrodku i npc snujący się w tle rodem z gry mmorpg
- Twarde cięcie, dłuższy czarny ekran oznajmiające, że scena dialogu jest czymś oddzielnym od pozostałego gejmpleju
- Dynamika sceny w postaci dwóch stojących nieruchomo osób rodem z Dragon Age Origins z 2009 roku
- Mimika twarzy rodem z Star Wars KOTOR z 2003 roku
- Jakość głosów rodem z polskiej dowolnej produkcji filmowej
Szczerze mówiąc coraz mniej się jaram tą produkcją. Rozumiem że studio nie jest producentem gier AAA, ale jednak w 2023 roku mogli się bardziej postarać, jeśli chodzi o jakość ważnego elementu jakim są sceny dialogów między postaciami.
#gry #pcmasterrace #ps5 #xbox #playstation #harrypotter #hogwartslegacy
0:47 i dalej - NPC w tle vapuje srogo
A jeśli nie; to #!$%@?ć - w 2023 wychodzi Diablo 4( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wierzę że to pisze ale to w sumie spoko pomysł.
Tylko z poważną grafika, bez budowania za to z jakimś lekkim craftingiem (zbieranie ziół), lataniem na miotłach i jakichś hipogryfach.
Tutaj się nie zgodzę. Mimika nie jest najwyższych lotów ale nie jest tragiczna. W starych grach chyba wrzucało się nadmierną gestykulację, żeby nadrobić braki mimiki. Tutaj wydaje się to w miarę adekwatne do rozmowy o #!$%@?.
Za to dorzucę krytykę sposobu przemieszczania sie tego NPCa w tle - wygląda jak wycięty z GTA
Jeszcze dodać to w tle xD
@morgiel: Szczerze te dialogi brzmią trochę jak z jakiegoś syntezatora na podstawie AI, być może to jeszcze placeholder ale z drugiej strony na tym etapie produkcji powinno być już wszystko nagrane i zaimplementowane. Jeśli to faktyczne dialogi to trochę śmiech na sali ( ͡° ͜ʖ ͡°)