Wpis z mikrobloga

@anonimowy_programista: kryzys dojdzie do branży motoryzacyjnej tak jak w 2008 zwyczajnie na zasadzie ograniczenia linii kredytowych -> pierwsze zmniejszenie zysków kw/kw będzie bardzo bolesne dla spółki growth. Z całą Twoją wiarą w AD, zastanów się chociaż czy nie zdywersyfikować trochę swojego portfela. Dodam że 3 spółki w portfelu dalej są postrzegane jako bardzo niska dywersyfikacja.
kryzys dojdzie do branży motoryzacyjnej tak jak w 2008 zwyczajnie na zasadzie ograniczenia linii kredytowych


@DubKidz: jest duża szansa, że czekają nas chude lata, natomiast w takim przypadku jestem dużo pewniejszy o kondycję Tesli, która ma marże w okolicach 30%, gdzie konkurencja często jest w okolicach 3%-10%.

Teslę stać na obniżki cen, konkurencję... nie bardzo.

A to wszystko w czasie, gdy bizness Tesli rośnie, zyski rosną procentowo szybciej niż liczba sprzedawanych
@anonimowy_programista: nie no ja sam po 2 latach generalnie wyśmiewania tego napompowania (zresztą słusznie, chociaż shortowanie tesli wcale nie było takie proste), zaczynam się zastanawiać po jakiej cenie wejść, bo potencjał jest.
Po pierwszym spadku kw/kw będzie rzeź (a nie oszukujmy się, będzie taki, póki co amerykanie jeszcze nie odczuli kryzysu), potem jeszcze lekkie spadki pewnie, ale dzięki marżom się utrzymają i w końcu odbiją.

Ja tylko radzę, żeby trochę się