Wpis z mikrobloga

@mojitto:
Nic nie przestawiano. Od zawsze tak było.
Numeruje się tak, że dwa najważniejsze tory mają numery 1 i 2. A jeśli torów na stacji jest więcej niż dwa, to ewent. kolejne tory od strony 1 numeruje się 3, 5, 7, 9 itd, a ewent. kolejne tory od strony 2 numeruje się 4, 6, 8, 10 itd.
(Chyba że jesteśmy na Wrocławiu Głównym, to nie.)
Osobliwość Legionowa polega na tym,
  • Odpowiedz
peronach widziałbyś kolejno 2 1 3 5 7, tutaj przy peronach nie ma 5, więc kolejny jest 7


@potrzebie: Czyli chcesz powiedzieć, że w Legionowie ktoś przypadkiem zostawił numerację trakcji w formule - 2 1 3 7 ? To nie może być przypadek ;)
  • Odpowiedz
@mojitto: to proste, najpierw liczyli to jaka para torów tak więc jest 1,2,3 a później przyszedł koleś i tory policzył jako szyny i wyszło mu że zaczyna się o 7 szyny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@elobob:

to akurat jest bardzo logiczne, ale z punktu widzenia SRK. Dla pasażerów to rzeczywiście logiki w tym nie ma.


Bo kolej nie est dla pasażerów tylko dla mikoli i pracowników kolei xD
@Thunderlane:
  • Odpowiedz
  • 1
@tellet no niestety, perony nie są niezbędną infrastrukturą stacji i nie dla nich powstał system numeracji, więc masz rację :) Mimo, to i tak jest lepiej jak pociąg jedzie po torze szlakowym nr 1 i przejeżdża przez różne stacje (również takie jak załączona) po torze nr 1, a jak po innym to maszynista wie gdzie się go spodziewać.
Jacqoo - @tellet no niestety, perony nie są niezbędną infrastrukturą stacji i nie dla...

źródło: comment_1667826296OvgMUp17Zcl0FXHlOqzQqT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz