Wpis z mikrobloga

@Norskee: gra byla wspaniala ale chorowala na przypadlosc dolegajaca wiekszosci przygodowek point&click tego okresu - duza ilosc tragicznie zaprojektowanych zagadek, ktorych nie sposob przejsc bez szczescia, niesamowitego uparcia lub solucji
  • Odpowiedz
pamiętam jak około 2002 roku chodziłem ze starym po lokacjach i klikalismy losowe przedmioty z kufra po losowych elementach i patrzyliśmy czy coś się stanie xd


@BrakWolnegoLoginu: w stare przygodowki tak sie wlasnie gralo ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wiem, co musi miec w głowie ktos, kto bez soluchi umialby przejsc Simon the Sorcerer 2.
Najpierw uzywasz rozumu. Potem uzywasz myslenia abstrakcyjnego. Na koncu klikasz wszystko na
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@pkostowski: ja odpadłam w tym alternatywnym świecie co czosnek trzeba było sobie ogarnąć. To były tygodnie szukania rozwiązania i w końcu poległam. Ale to była świetna przygoda, moja ulubiona.
  • Odpowiedz
@slapdash:

@0x686578: no faktycznie wspaniała xD


Tak jak cp2077, tez #!$%@? a wedlug czlowieka jajo i kilku osob na tagu wspanialy.

BTW Wiedzmin 3 tez byl #!$%@? w wielu aspektach, ale mozna mu to bylo wiele wybaczyć bo ogolnie byl dobra gra ze swietna fabula i najlepszym co wyszlo z CDPR i od polskiego gamedevu do tej pory.

Dlatego pomimo tego, ze w niektórych aspektach ksiaze i tchorz byl zaprojektowany
  • Odpowiedz
@0x686578: niektóre zagadki nawet ze znajomością rozwiązania potrafiły być trudne xD
Jak na przykład zabranie buta żebrakowi, który od czasu do czasu spadał mu na sekundę i ciężko było go kliknąć. Ciekawe ile osób bez solucji w ogóle wpadło na pomysł by próbować zabierać tego buta
  • Odpowiedz