Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy znacie pary które poznały się w klubie? Jestem studentką i od paru miesięcy singielką. Ostatnio dość często odwiedzam kluby, zdarza się że zagaduje tam sama facetów bo chciałabym kogoś poznać na dłużej. Gadamy, tańczymy, wymieniamy numery i zamiast rozejść się i na przykład spotkać następnego dnia, dostaje zaproszenie do domu i tym samym brak perspektywy potraktowania relacji poważnie i chęci poznania mnie. Ewentualnie opcja wymiany paru wiadomości następnego dnia i na tym koniec. Gdzie poznawać singli chętnych do związku?
#zwiazki #niebieskiepaski

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #635e787f9ab149d41b70e07b
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 54
@AnonimoweMirkoWyznania: Szukanie faceta do związku w klubie to jak szukanie dziewicy w burdelu.
Jeżeli jesteś ładna to faceci sami zagadują, aby ułatwić sprawę rób rzeczy sama bo, aby zagadać do kobiety w grupie trzeba o wiele więcej odwagi. Jeżeli jesteś przeciętna to jakieś apki typu facebook date czy Tinder, przez DM na Instragramie tez bardzo wielu zagaduje. Warto tez myśleć jakiego chcesz faceta i myśleć gdzie tacy bywają, a potem należy
@AnonimoweMirkoWyznania W klubach masz masę facetów co podbija od dziewczyny do dziewczyny tak długo aż się im uda. Każdy normalny facet jak widzi to zachowanie to nie chce brać w tym upokarzającym procederze udziału.
Fajnie że zagadujesz i próbujesz poznać, ale klub to miejsce gdzie się próbuje wyrwać najlepszą wizualnie sztukę.
Może spróbuj w miejscach nietypowych (np. wernisaże, grupowe zajęcia sportowe, turystyka), nie nastawionych na łowy.