Wpis z mikrobloga

@Mega_Smieszek: dwójka jest nawet wciąż drętwa, nie da się skakać i przechodzić przez drzwi bez przeładowania i cutscenki, nawet w dobie X360 to już było beznadziejne...
fabuła może i była fajna, ale nie silnik
@robson2386: @Mega_Smieszek: Może trochę wstyd, ale w ogóle w Wiedźmina nie grałem. Ogólnie utknąłem w pierwszej dekadzie XXI wieku (najnowsza gra, w którą coś pograłem to Killing Floor 2), więc gameplay by mnie nie odstraszył, bo lubię np. Gothica z drewnianym systemem walki. Grafika to dla mnie w ogóle kwestia mało istotna. Pewnie kiedyś nadrobię zaległości.
@Medonix: Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, ale czytałem gdzieś kiedyś taki tekst, w którym było jasno napisane, że CD Projekt w przypadku W1 i W2 tylko inwestował, a dopiero przy W3 zaczął wychodzić na plus. Na początku były tylko ogromne koszty: zakup licencji, budowa zespołu, przygotowanie technologii (silnik graficzny). Potem było łatwiej i taniej, bo mieli już opanowaną technologię i ludzi oraz już zakupioną licencję (fakt że za grosze -
robson2386 - @Medonix: Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, ale czytałem gdzieś kiedyś tak...

źródło: comment_1666949534pVfiq5Jz2lppskhtCH112o.jpg

Pobierz
@Fuilares: Coś Ci powiem, tylko nie mów głośno nikomu. Mam nadzieję, że to nie wypłynie. Nie grałem w W1 ;) Czytałem za to książki i ograłem W2 jeszcze na X360 i potem oczywiście W3 z dodatkami. Także na remake czekam jak szczerbaty na suchary.