Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 16
Czy jest w stanie ktoś logicznie wytłumaczyć robienie ścieżki dla rowerów obok ścieżki dla rowerów? Jace to już kompletnie p------o
A rowerzyści i tak będą jeździć jak im wygodnie raz chodnikiem a gdy będzie czerwone to drogą
#wroclaw
Netiux - Czy jest w stanie ktoś logicznie wytłumaczyć robienie ścieżki dla rowerów ob...

źródło: comment_1666566207wNr2TLblg3uhUyvTFxk3Yk.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Netiux: Ta pierwsza ścieżka która dzieli się z pasami dla samochodów jest nieporozumieniem, dlatego też na całej długości Legnickiej tylko tutaj powstał kawałek nowej ścieżki. Ogólnie jak ktoś jeździ tam regularnie rowerem to wie jaki był problem. Jazda kiedy wyprzedza cię z jednej strony autobus i z drugiej strony autobus na centymetry nie jest niczym przyjemnym.

@LaHamTen: Ja jeździłem, ale jak ją usuną to nie będę miał z
  • Odpowiedz
@Netiux:

1) pas dla rowerów nie jest "ścieżką rowerową". Dotyczy rowerzystów jadących przez skrzyżowanie od św. Mikołaja

2) DDR obok dla ludzi korzystających z tunelu pod JP2, na przykład jadących DDR-em wzdłuż Podwala

Nie wiem, w ogóle co tu objaśniać, zrobili dwukierunkową DDR, której w stronę JP2 wybitnie brakowało.
  • Odpowiedz
Może zniknie ta z jezdni, prawie nikt nią nie jeździ.


@LaHamTen: jeżdżę codziennie kilka razy, jeśli jadę od św. Mikołaja.

Ma zostać, nie wyobrażam sobie, by zjeżdżać w dół, manewrować miedzy ludźmi i potem znów podjeżdżać. Strata czasu.

Jak ktoś nie ma jaj, by wjeżdżać pasem ruchu między ciężarówkę a autobus MPK, to niech wyprowadzi się z miejsca z Wrocławia, to nie miejsce dla niego ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@ajuto00: No właśnie o tym mówię. Gdy niedawno jechałem takim pasem na braniborskiej czułem, że żyję. Żart oczywiście.
Jak najbardziej chodzi tutaj o ludzi którzy nie pojadą tamtędy bo zabrudzą sztycę i korbę na brązowo.
Tak , faktycznie, tam jest jednokierunkowa.
  • Odpowiedz
@LaHamTen: Braniborska pikuś, emocje są na skrzyżowaniu Ruska | Kazimierza, gdy chcesz skręcić w św. Mikołaja, ale w drugą stronę też zabawnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@donmateok: przecież takie pasy dla rowerów to najlepsze, co może spotkać rowerzystę. Zero ludzi na drodze, żadnych dziwnych przejść i krawężników.
  • Odpowiedz
@ajuto00 taaa. Najlepiej żeby robili takie drogi dla rowerów żeby normalni rowerzyści bali się z tego korzystać :) świetne podejście.

@LaHamTen To nie musi być legnicka nawet. Do zabrudzenia sztycy starcza arkady / Capitol wielu. A najlepsze że część cyrku sami rowerzyści robią wyprzedzać się tam z dwóch stron na skrzyżowaniu bo przecież nie pojedzie kawałka ciut wolniej.
  • Odpowiedz
@Ogau: Ogólnie potrafię sobie wyobrazić czemu masz takie zdanie i te odcinki faktycznie są szybkie, ale na mój gust dla przeciętnego rowerzysty za niebezpieczne (dlatego też był tam mały ruch). Dodajmy do tych odcinków którymi trzeba się dzielić szeroką kierownicę MTB i powstaje wiele nerwowych sytuacji.
  • Odpowiedz
Jazda kiedy wyprzedza cię z jednej strony autobus i z drugiej strony autobus na centymetry nie jest niczym przyjemnym.


@donmateok: akurat to nie jest problem ścieżki tylko psychopatów za kierownicą autobusu. Nie zlicze przypadków kiedy, jadąc prawym pasem na wprost, mając po prawej pas do skrętu w prawo, wyprzedza mnie przegubowy autobus i jak tylko minie mnie szoferka gość daje kierunek prawo i zaczyna zmieniać pas do skrętu w prawo
  • Odpowiedz
@ploki_juhy_rdeswa: Nie lubię generalizować, ale niestety jest tak jak piszesz. Dużo większą kulturę widzę za miastem, a im bliżej centrum tym większa dżungla. Mi się ostatnio ciepło zrobiło jak lewym pasem wyprzedzała śmieciarka a prawym długi autobus, jakby te 10 sekund mu zrobiło wielką różnicę.
  • Odpowiedz
taaa. Najlepiej żeby robili takie drogi dla rowerów żeby normalni rowerzyści bali się z tego korzystać :) świetne podejście.


@Darth_Gohan: miasto nie jest z gumy, niech robią cokolwiek
  • Odpowiedz
@ajuto00 robienie cokolwiek to właśnie jest najgorsze rozwiązanie. Albo się robi dobrze albo robi średnio, a nie robi się tak że ani nie działa to dla normalnych rowerzystów ani dla kierowców.

Powiedz mi po co robić coś na o------l?
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: Wiem, że kierowców mierzi każdy pas rowerowy i każdy rowerzysta na jezdni, ale to, że jakiś fragment infrastruktury rowerowej jest postrzegany jako niebezpieczny, to jest właśnie skromna zasługa kierowców, ich brawury, bezmyślności, a często zwykłego chamstwa.

Tak jest właśnie na Legnickiej, tylko bydło za kółkiem zobaczy kawałek prostej (tak z 20% wszystkich kierowców), już gaz do dechy, jakby w Le Mans startowali.
  • Odpowiedz
@ajuto00 Ty zacznij czytać ze zrozumieniem.

Pisze gdzieś że pasy dla rowerów to zło?

Źle zrobione pasy to problem dla wszystkich. Nie powinno być tak że ludzie się boją jechać pasem dla rowerów.
  • Odpowiedz
Ty zacznij czytać ze zrozumieniem.

Pisze gdzieś że pasy dla rowerów to zło?

Źle zrobione pasy to problem dla wszystkich. Nie powinno być tak że ludzie się boją jechać pasem dla rowerów.

W miejscu o którym mówimy nawet wyżej ludzie piszą że problemem nie jest prędkość aut, a to że jest wasko jak jedzie autobus i coś większego obok.


@Darth_Gohan: I co proponujesz? Zabrać cały pas kierowcom i zrobić wypasiony pas rowerowy? Czy zabrać pas rowerzystom i niech drałują między ludźmi
  • Odpowiedz
dobra kończę dyskusje jak ty uważasz że to miasto jest samochodowe xd


@Darth_Gohan: miasto jest samochodowe, bo jest pierdyliard samochodów, nie dlatego, że miasto ma politykę samochodową. W rzeczy samej to miasto nie ma żadnej poważnej polityki transportowej. Na pewno nie jest rowerowe, bo wbrew zapowiedziom drastycznie obcięto budżet rowerowy już któryś rok z rzędu.
  • Odpowiedz