Wpis z mikrobloga

  • 0
Mam pewien problem z bankiem #pekao i #kredythipoteczny
Zgodnie z umową kredytową marża mojego kredytu wynosi 1,4. I tak też było do pewnego momentu kiedy to bank podniósł ta marzę do poziomu 1,6 bez jakiejkolwiek informacji. Napisałem reklamacje w tej sprawie, po miesiącu odpisali mi że potrzebują dodatkowego miesiąca na analizę tego fakapu a po kolejnym miesiącu zamilkli na amen. Telefonicznie nie można się skontaktować z działem reklamacji a zwykła obsługa klienta może pisać do nich tylko ponaglenia (wysłali już trzy takie ponaglenia). Zatem bank bezprawnie co miesiąc ściąga mi więcej kasy niż powinien a ja mogę się cmoknąć w trąbkę. Macie jakieś pomysły jak można to eskalowac ? #banki #bankowosc
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@michui: co prawda w Millennium ale miałem podobny problem. U mnie po jakichś 3 miesiącach przerzucania się wiadomościami, w końcu zwrócili wszystkie raty jakie pobierał system i zrobili je na nowo, z nowym oprocentowaniem. Co miesiąc byłbym stratny jakieś 200 zł, gdybym się nie zorientował.
Proponuję iść do oddziału i zrobić awanturę. Jak to nie pomoże i dalej beda olewać sprawę (btw. na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni tylko) to
  • Odpowiedz
@michui a spełniasz wszystkie wymogi które są w umowie? Bo może nie spełniasz jakiegoś i stąd zwyżka. Np. ubezpieczenie, wpływy na konto ( ich wysokość), płatności kartą itp
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@masqu88 wszystkie szczegóły umowy są zachowane jak dawniej, sprawdziłem to sobie. Martwi mnie fakt że nie można się doprosić jakiegokolwiek wytłumaczenia. Z dnia na dzień mogą sobie zwiększyć marzę i nie potrafią wytłumaczyć dlaczego to zrobili..
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@geodetaPiotr dzwoniłem do oddziału banku w którym brałem kredyt, wysłali ponaglenie ale stwierdzili ze mogą wpłynąć na centrale w tak samo małym stopniu jak sam klient.. czytałem o arbitrze ale byłem zdziwiony ze kto kto ma chronić szarego klienta pobiera za to taka kasę.
  • Odpowiedz
@michui: a ile pobiera? Wydawało mi się, że tam nie było dużo jak kiedyś pobieżnie czytałem.
Jeśli nawet sporo bierze to w dłuższej perspektywie to się opłaci, tym bardziej, że bank powinien to zwrócić
  • Odpowiedz
@michui detale też sprawdzałeś? Jak np. karta kredytowa, wpłata 2 krtonosxi raty jeśli niema wpływu wynagrodzenia.

Złóż reklamacje przez peopay mają obowiązek w 30dni odpowiedzieć. Po wysłaniu reklamacji dostaniesz numer sprawy itp
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@masqu88 reklamacja złożona, po 30 dniach odpisali ze potrzebują dodatkowych 30 dni na analizę, a po dodatkowych 30 dniach milczą już od 3 tygodni mimo ponaglen
  • Odpowiedz
@michui: moim zdaniem trzeba działać gdzie indziej. Napisz im może ostatnią wiadomość, że nie będziesz już czekać i idziesz do arbitra. Może się ogarną przez to (ale wątpię) i wtedy po tygodniu zacznij działać
Oczywiście jeśli jesteś pewny swojej racji
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@masqu88 napisałem wyżej że kontaktowałem się że swoim opiekunem który stwierdził, że zrobi co w jego mocy ale zbyt wiele tutaj nie zdziała.
  • Odpowiedz
@michui: elegancko.
Swoją drogą, zastanawiam się ile jest podobnych przypadków i ile ludzi jest nieświadoma, że ich rata jest za wysoka. Pewnie wielu kredytobiorców płaci tyle ile im naliczy system i nie zwraca uwagi. I banki się tylko wzbogacają na takich jeleniach.
U mnie było tak, że oprocentowanie było poprawnie wpisane tylko rata źle przeliczona
  • Odpowiedz