Wpis z mikrobloga

to nie zmienia faktu, że SUVem jest łatwiej dachować.


@ksiak: No tylko to jest czepianie się na siłę. To są nowoczesne samochody i ryzyko dachowania bez udziału innych samochodów jest tak czy inaczej niskie. Większe ryzyko masz wbicia się w słupek, barierkę czy poślizgnięcia się na mokrej drodze, więc większe znaczenie ma to, że w takich sytuacjach SUV będzie lepszy.
no i lakierowane nadkola wyglądają porządnie, nie ma nic gorszego niż ten czarny goły plastik


@czwarta_gestosc: Ojj tak byczq. Bardzo podoba mi się trend wracania elementów stylistyki SUV-ów do normalnych samochodów.
@ksiak:

- większe zużycie paliwa względem klasy D/E

##!$%@? ¯\(ツ)_/¯ jak kogoś stać na konia, to i na owies

- mniej miejsca względem VANA

Do wożenia kartofli może być i kombi a do vanów wkładają śmieszne silniki ¯\
(ツ)_/¯.
Plus przeciętny minivan ma wciąż linię jak mercedes vito albo mikrobus

- gorsze prowadzenie względem innych samochodów

Dopóki nie latasz oesów w WRC to nie odczujesz

- droższe utrzymanie bo większe
No tylko to jest czepianie się na siłę. o są nowoczesne samochody i ryzyko dachowania bez udziału innych samochodów jest tak czy inaczej niskie.


@JC97: to nie jest czepianie się na siłę. Na przykład hybrydy również mają problem z testem łosia. I ryzyko dachowania bez udziału innych pojazdów jest nawet większe niż normalnie.
Jednak tutaj mowa o wadach by je pokazać, że są a nie ukrywać. Potem ludzie czytają i widza
@ksiak:

Ludzie kupowali VANy by wygodnie wozić dzieci.


I właśnie przez to skojarzenie, nikt poza garstką "KDRowców" ich nie kupował ¯\(ツ)_/¯

i odczuwają.


@ksiak: Volvo tak samo nie skręca w wielu modelach, co to zmienia, poza tym że już stwierdzenie jakoby wszystkie SUVy gorzej się prowadziły, jest zwyczajną hiperbolą?

ale to jest wada czy Ci się to podoba czy nie.

@ksiak: Tylko to nie jest wada tego nadwozia
I właśnie przez to skojarzenie, nikt poza garstką "KDRowców" ich nie kupował ¯_(ツ)_/¯


@tellet: bo dla nikogo innego te samochody nie były produkowane xD
To był target i się sprawdzał. Potem nagle ktoś z marketingu upadł na głowę i stwierdził, że "zrobimy pseudo terenówki i wmówimy ludziom, że to jest dobre dla nich".

Volvo tak samo nie skręca w wielu modelach, co to zmienia, poza tym że już stwierdzenie jakoby wszystkie
mówisz? To weź powiększ suva 2x w górę jeszcze i daj znać co się stanie na drodze.


@ksiak: Ale się odkleiłeś xD @tellet ci napisał, że wymiary sa zbliżone do odpowiednich wersji kombi a ty coś piszesz o dwukrotnym zwiększaniem SUVA-A! w górę. Na głowę upadłeś czy wstyd ci przyznać się do błędu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

no nie skręca i Ci co wiedzą nie kupują albo
@trololo55: Hehe wiem wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tym bardziej cisnę bękę z tych dzbanów, bo sam jeszcze całkiem niedawno takim byłem. Przejechałem się w końcu średnim suvem (bmw x3) i obejrzałem te filmiki km77. No coż chwilę mi zajęło dojście do świadomości, że suvy wcale nie są takie złe, ale nie powiem że sam długo ich nie wyśmiewałem.

Tyle że w końcu trafiłem na parę takich
SUVY najbardziej przeszkadzają tym, którzy ich nie mają ¯_(ツ)_/¯


@trololo55: No tak samo przeszkadza mi nadmiar aut ciężarowych na krajówkach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nigdy nie zrozumiem fenomenu suvów. Trochę jak jazda busem. Ale jak ktoś się tym fascynuje to spoczko xD Szerokości